سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۰۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: گالری شمس نمایشگاهی از آثار ناصر اویسی و آرمان استپانیان را در گالری نیکلاس فلامل شهر پاریس برگزار می‌کند.

نقاشی

به گزارش ایسنا، نمایشگاه آثار ناصر اویسی از نقاشان سبک قهوه‌خانه‌ای از 16 آبان در گالری نیکلاس فلامل شهر پاریس افتتاح می‌شود و علاقمندان می‌توانند تا 16 نوامبر (26 آبان‌ماه ) از این آثار دیدن کنند.

گالری شمس در همین ماه نمایشگاه دیگری از عکس‌های آرمان استپانیان را نیز در این گالری فرانسوی برپا خواهد کرد.

استپانیان که چند ماه پیش مجموعه‌ تازه‌ای را شامل 10 عکس در گالری اعتماد دوبی رونمایی کرده بود، این بار از تاریخ 19 تا 28 نوامبر (29 آبان تا 8 آذر ماه) مجموعه‌ای را در گالری نیکلاس فلامل به روی دیوار می‌برد.

این عکس‌ها در ادامه‌ تجربه‌های پیشین او بر مبنای اندیشه‌های هنرمندان اروپای قرن بیستم عکاسی شده است که پیش از این، نمونه‌هایی از آن‌ها را در گالری راه ابریشم به‌نمایش درآورده بود.

استپانیان از جمله عکاسان ایرانی است که در سالهای اخیر نمایش‌های برون مرزی او بیش از رخدادهای داخلی او بوده و در سال‌های 2010 و 2011 بیش از هفت نمایش بین‌المللی را در بریتانیا و خاورمیانه تجربه کرده است.

این هنرمند عکاس تاکنون نمایشگاه‌های انفرادی در سوفیتل گالری لوکزامبورگ، گالری سیحون، گالری راه ابریشم و گالری هما برپا کرده و در نمایشگاه‌های گروهی در تسالونیکا (یونان)، مجتمع فرهنگی مرکوری (قبرس)، موزه‌ نیکولاس وایومینگ، گالری سانتوس تگزاس (ایالات متحده)، گالری قاف (امارات متحده عربی) و ... نیز حضور داشته است.

 

کد خبر 190388

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز