همشهری‌آنلاین: دانشجویان غیرایرانی دانشگاه‌های ایران، طی بیانیه‌ای با محکومیت فیلم موهن آمریکایی، تاکید کردند: یا رسول‌الله! با شما عهد و پیمان می‌بندیم تا پای جان و آخرین قطره خونمان از حریم قرآن و عترت پاکتان دفاع خواهیم کرد.

islamophobia

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، متن کامل بیانیه دانشجویان غیرایرانی دانشگاه‌های کشور که ظهر امروز در اعتراض به انتشار فیلم موهن آمریکایی-اسرائیلی مقابل دفتر سازمان ملل تجمع کرده بودند، به شرح زیر است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

همزمان و مقارن با فتنه یازده سپتامبر نقاب از چهره مدعیان صلح و حقوق بشر کنار رفت و این بار گروهی دیگر از مزدوران آمریکایی ـ اسرائیلی، دست به ساخت و انتشار فیلمی موهن و سخیف زده‌اند که در آن به ساحت مقدس بزرگترین انسان تاریخ، پیامبر اعظم اسلام(ص)، اهانت شده است. گرچه پاشیدن مشتی خاک، ذره‌ای از نور خورشید نمی‌کاهد، ولی قلب عاشقان آن نور عصمت و عصاره خلقت، از این وقاحت بی‌شرمانه به درد آمده است.

prophet

ما دانشجویان خارجی دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران ضمن محکوم نمودن ساخت فیلم موهن آمریکایی و توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و طراحی کاریکاتور زشت و نفرت‌بار در فرانسه، خواستار محاکمه عوامل ساخت و دست‌اندر‌کاران این حرکت ضداخلاقی و ضدانسانی هستیم.

یا رسول‌الله! با شما عهد و پیمان می‌بندیم که تا پای جان و تا آخرین قطره خونمان از حریم قرآن و عترت پاکتان دفاع خواهیم کرد.

دانشجویان خارجی در حال تحصیل در دانشگاه‌های جمهوری اسلامی ایران

کد خبر 185995
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز