همشهری‌آنلاین: در مراسمی که برای بزرگداشت مرحوم ناصر عبداللهی در جزیره کیش برگزار شد خانواده او به توزیع آلبوم رخصت معترض شدند فرزندش در اعتراض به کیفیت برگزاری این مراسم حضور نیافت و خبرنگاران دعوت شده هم ارزیابی مطلوبی از برنامه‌ها نداشتند.

به گزارش همشهری‌آنلاین مراسم بزرگداشت ناصر عبداللهی خواننده فقید موسیقی پاپ چهارشنبه شب (29 شهریور) در تالار بزرگ شهر جزیره کیش برگزار شد.

در این برنامه ، هنرمندانی چون بنیامین بهادری، روزبه نعمت اللهی، امید حاجیلی، محمد علیزاده، حمید خندان، فریدون آسرایی و... به اجرای برنامه پرداختند و در حالی که پیش بینی می‌شد رضا صادقی هم اجرای انتهای برنامه را بر عهده داشته باشد این خواننده در جزیره حاضر نشد تا در آخرین لحظات، «محسن یگانه» (که برای کنسرت 28 و 30 شهریور‌اش در کیش حاضر بود) جایگزین صادقی شود.

در این مراسم بیانیه‌ای در حضور خانواده پدری زنده یاد ناصر عبداللهی در مورد زندگی هنری آن مرحوم قرائت شد که نکته مهم آن اشاره به آلبوم جدید این خواننده (رخصت) بود که در آن انتشار این اثر را «ظلمی بزرگ به این هنرمند» برشمرده بودند.

مادر ناصر عبداللهی

به گزارش همشهری‌آنلاین، آلبوم رخصت که قطعاتی از آخرین خوانده‌های مرحوم ناصر عبداللهی است، عمدتا حاصل کارهای نهایی نشده آن مرحوم در استودیو است.

ترانه‌سرای این آثار هم روز پنج شنبه در نشست خانه ترانه در فرهنگسرای ارسباران گفت که این کارها تمرینی بوده اما صدای عبداللهی با اینکه تمرینی خوانده از بسیاری از خوانندگانی که صدای نهایی را انتشار می‌دهند بهتر است.

رضا کریمی مدیر برنامه‌های عبداللهی نیز در پاسخ به سوال برخی خبرنگاران در خصوص دلیل عدم حضور رضا صادقی در این برنامه گفت: «ایشان اولین هنرمندی بود که شخصا با خودش هماهنگ کردم. بر خلاف تصورات همه عدم حضور ایشان در جزیره هیچ ربطی به مسائل حقوقی ایشان و تهیه‌کننده سابق‌شان نداشت. چرا که این برنامه خیریه بود و هیچگونه بلیت فروشی‌ای در آن صورت نمی‌گرفت. جواب من به سوال شما در این خصوص فقط یک کلمه است: «واقعا نمی‌دانم...».

این برنامه با حضور مادر و خانواده پدری این مرحوم برگزار شد و خبری از فرزندان این هنرمند در این یادمان نبود.

«نوید عبداللهی» (فرزند ارشد ناصر عبداللهی) در اواسط برنامه با ارسال پیامکی به برخی خبرنگاران حاضر در برنامه، نسبت به برگزاری این مراسم اعتراض کرد و خبر داد به جای حضور در این برنامه بر سر مزار پدرش رفته است.

حامد کمیلی از جمله بازیگرانی بود که در این برنامه روی سن حاضر شد و با دکلمه شعری، با خانواده این مرحوم ابراز همدردی کرد.

خبرگزاری ایسنا در گزارشی که از این مراسم ارائه داد، به کیفیت ضعیف آن اشاره کرد و به نقل از نوید عبداللهی ،فرزند مرحوم ناصر عبداللهی آورد: یادواره زنده‌یاد پدرم بدون حضور هیچ کدام از اعضای خانواده‌اش برگزار شد و احتمالا تنها مادربزرگم در این برنامه بود که او نیز با هزینه شخصی این سفر را انجام داده است.

او اضافه کرد: پیش از این یکی از مسؤلان به صورت شفاهی درباره این برنامه گفته بود اما بعد از آن هیچ پیگری از سوی آنها برای این دعوت انجام نشد.

نوید عبداللهی با اشاره به علاقه پدرش به موسیقی پاپ ،عنوان کرد: پدرم استعداد زیادی در موسیقی داشت و برای گسترش آن تلاش‌های بسیاری کرد و در این مسیر به خیلی‌ها کمک کرد و دست آنها را گرفت.

او همچنین به حضور خانواده‌های ایتام در این مراسم اشاره کرد و افزود: زنده‌یاد پدرم بدون حاشیه و سرو صدا کنسرت‌های بسیاری به نفع ایتام و بیماران برگزار کرد که شنیدیم در این یادواره در کنار خانوداده‌های ایتام، برنامه به نفع بیماران هموفیلی بود.

نوید عبدالهی که به گفته خودش از پدرش استعداد موسیقایی را به ارث برده این روزها سرگرم ساخت قطعاتی است و قصد دارد با ارائه آنها در سایتش به دنبال کسب مجوز برای انتشار آلبومی برود و اگر این اتفاق افتاد مسیرش را به صورت حرفه‌ای ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، یادواره ناصر عبدالهی در جزیره کیش میزبان جمعی از خبرنگاران پایتخت بود که البته در این مدت نشان داد که برای حضور آنها هیچ برنامه‌ریزی صورت نگرفته بود و این دعوت با مشکلات و بی‌برنامگی‌های بسیاری همراه بود.

اجرای ضعیف این برنامه، کیفیت نامناسب صدای سالن ، انتخاب یک مجری تلویزیونی ،اجرای پلی‌بک تمامی قطعات و ... نیز از دیگر موارد قابل توجه در این برنامه بود که یادواره ناصر عبدالهی را شبیه به یک جُنگ تابستانی همراه با اجرای موسیقی کرده بود.

 

کد خبر 185249
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز