جمعه ۲۰ مرداد ۱۳۹۱ - ۱۹:۲۹
۰ نفر

هشهری‌آنلاین: یوسف کرمی در مرحله شانس مجدد (رپه شاژ) طبق برنامه مسابقات 23:45 به وقت تهران به مصاف لوتالو محمد از بریتانیا رفت

karami

ماجرا از این قرار بود که حریف اسپانیایی که یوسف کرمی را شکست داده بود به فینال راه پیدا کرد تا ملی‌پوش تکواندو ایران شانس خود را برای کسب مدال برنز در گروه بازنده‌ها امتحان کند.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) از لندن، کاپیتان تیم ملی تکواندوی ایران که در نخستین دیدار خود مقابل حریف اسپانیایی شکست خورده بود، با فینالیست شدن گارسیا در بخش شانس مجدد فرصت رسیدن به مدال برنز را پیدا کرد، اما مقابل لوتالو محمد از انگلیس با ارائه عملکردی ضعیف 11 بر 7 شکست خورد تا تنها با کسب 9 امتیاز به کار خود در المپیک پایان دهد.

در تایم اول کرمی باز هم ضربات بی‌هدف چرخشی خود را پرتاب می‌کرد که فاصله‌ی زیادی با هوگوی حریف داشت. در حالی که 2 ضربه‌ی یک امتیازی دریافت کرده بود، یک ضربه‌ی سر دیگر دریافت کرد تا مشخص شود هرچه در زدن این ضربات ضعف دارد در دریافت آنها بسیار خوب کار می‌کند! تایم نخست 5 بر یک به سود محمد لوتالو به پایان رسید.

در راند دوم کرمی حریفش را تا اندازه‌ای تحت فشار قرار داد و پنج امتیاز پیاپی گرفت و از حریف پیش افتاد.

در راند سوم کرمی باز هم با گارد باز مبارزه کرد و یک ضربه‌ی صورت دیگر دریافت کرد و اندوخته‌اش را از دست داد و 9 بر 6 عقب افتاد. ضربات متعدد برای هر دو ورزشکار امتیاز داشت.

کرمی در پایان این رقابت را 11 بر 7 واگذار کرد و شانس رسیدن به مدال برنز را هم از دست داد تا معلوم نشود در یک سال چه بر سر قهرمان جهان و آسیا آمده است.

کد خبر 180609
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز