همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد اظهارات محمد علی آبادی مبنی بر اهدای پاداش 100 میلیون تومانی و درخواست نشان لیاقت گفت:‌ من نشان لیاقتم را از مردم گرفته‌ام.

 

 

محمد بنا درباره ناداوری در کشتی سعید عبدولی گفت: همیشه همین است. وقتی دبیرکل کمیته بین‌المللی المپیک فرانسوی است، باید این اتفاق بیفتد. از طرفی حضور دو ایرانی در فینال دو وزن پایانی برای آنها سخت است.

وی ادامه داد: چه کاری می‌توانستم انجام دهم. هیچ کاری از دستشان بر نیامد. تمام ناداوری‌ها در کشتی در خاک انجام می‌شود خوشبختانه عبدولی آنقدر روشن کشتی گرفت که هر کس هم که تخصص نداشت می‌توانست بفهمد که او برنده اصلی است.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در پاسخ به این سؤال که چه کار می‌توانیم بکنیم که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم، گفت: اگر کسی هم داشتیم نمی‌توانستیم کاری انجام دهیم چون ما تا به حال در کشتی فرنگی عنوان‌دار نبودیم. برایشان قابل هضم نیست ایران 4 فینالیست در کشتی فرنگی داشته باشد.

بنا در پاسخ به این سؤال که علی‌آبادی از پاداش 100 میلیون تومانی و درخواست نشان لیاقت برای وی خبر داده است، گفت: نشان لیاقتم را از مردم گرفته‌ام.

وی درباره کشتی‌های رضایی گفت: قاسم با کشتی‌های زیبایی که گرفت به فینال رسید و نشان داد که شخصیت قهرمانی دارد. برد قاسم رضایی ما را قهرمان المپیک می‌کند. فقط طلا می‌خواهیم، مردم دعا کنند قاسم طلا بگیرد.

بنا در پاسخ به این سؤال که از مسؤلان برای عبدولی چه درخواستی دارد، گفت:‌ از نظر من او قهرمان المپیک است. مسئولان همه چیزهایی را که می‌خواهند به من بدهند به عبدولی بدهند.

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز