همشهری آنلاین: نماینده وزن 55 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان در نخستین دیدارش در المپیک 2012 لندن، مقابل کشتی‌گیر مغول به پیروزی رسید.

حسن رحیمی

رقابت‌های کشتی آزاد المپیک 2012 لندن از ساعت 16:30 امروز در سالن "اکسل" شهر لندن آغاز شد و حسن رحیمی نماینده وزن 55 کیلوگرم کشورمان در نخستین دیدارش مقابل کشتی‌گیر مغول به پیروزی رسید.

رحیمی در این دیدار در 2 تایم و با نتایج (2 بر صفر) و ( 3 بر صفر) مقابل بایارا ناران باتار، دارنده مدال نقره 2007 جهان از مغولستان به پیروزی رسید و جواز حضور در مرحله بعد را کسب کرد.

نماینده کشورمان در مرحله یک‌هشتم نهایی با آمیت کومار هندی که در دور اول استراحت کرده بود، مسابقه می‌دهد.

رحیمی در پایین جدول حضور دارد که در این گروه رادوسلاو ولیکوف، دارنده مدال برنز المپیک پکن و نقره جهانی 2011 از بلغارستان و ولادیمیر خینچگاشویلی از گرجستان حضور دارند و در صورت پیروزی در مراحل بعد با آنها رو به رو خواهد شد.

جمال اوتار سلطانوف از روسیه، دولت نیازبیکف، نفر سوم جهانی 2011 از قزاقستان، ایل کیونگ یانگ قهرمان جهانی 2009 از کره‌شمالی، دلشاد منصوراف، قهرمان بازی های آسیایی گوانگجو و دارنده برنز جهانی 2009 از ازبکستان و سام هازوینکل از آمریکا در بالای جدول حضور دارند که امکان برخورد رحیمی با آنها تا فینال وجود ندارد.

کد خبر 180558
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز