پنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۷:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: شهردار تهران با شرکت در یک برنامه تلویزیونی به پرسش‌های شهروندان پاسخ گفت.

دکتر محمد باقر قالیباف  عصر پنجشنبه 24 اسفند در این برنامه همچنین با تشریح برنامه‌های سال آینده به برخی از دغدغه‌های فعلی شهر تهران پرداخت.

وی در بخشی از سخنانش به صدور سند مالکیت برای منازل مسکونی پروژه نواب اشاره کرد و گفت: تاکنون 250 سند مالکیت تحویل مردم شده است و 1600 سند دیگر آماده تحویل به شهروندان است و بقیه سندهای مالکیت را هم به زودی به مردم تحویل خواهیم داد.
شهردار تهران با اعلام این خبر از اهمیت حل این مشکل سخن گفت و اعلام کرد شخصا برای رفع این مشکل پیگیر صدور سند مالکیت برای منازل مسکونی پروژه نواب خواهد شد.

قطع درختان در سرخه حصار و لزوم تسریع در ساخت بزرگراهی که قرار است از این منطقه عبور کند هم بخش دیگری از سخنان شهردار تهران بود. قالیباف با اشاره این که طی دو روز گذشته سازمان محیط زیست حدود سه هزار اصله درختی را که شهرداری در این منطقه کاشته بود از کمر کنده است گفت: ما نمی‌خواهیم وارد مسائل حاشیه‌ای شویم و برنامه ما در شهرداری این است که تنها به انجام امور بپردازیم

اشاره شهرداری به "مسائل حاشیه‌ای"، ناهماهنگی میان سازمان محیط زیست و شهرداری تهران و انجام برخی کارهای محیط زیست بدون هماهنگی با این سازمان بود.

نمایشگاه کتاب هم موضوعی بود که شهردار درباره آن به صحبت کرد. قالیباف با اشاره به این که نمایشگاه در کمتر از سه سال دیگر از این نقطه به مجموعه آفتاب در جنوب شهر منتقل می‌شود گفت: دو محل شدن برگزاری نمایشگاه را یک تصمیم منطقی نمی‌دانم

شهردار در پایان سخنان خود به پیاده‌رو خیابان ولی ‌عصر پرداخت و گفت کارهایی که باید تا به امروز تمام می‌شده است تمام شده و تنها بهسازی تقاطع‌های خیابان‌های فرعی با خیابان ولی‌عصر باقی مانده است که آن‌هم  به دلایل فنی نیازمند کار بیشتری است و در تابستان انجام خواهد شد.

کد خبر 17940

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز