جمعه ۲۵ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۷:۳۲
۰ نفر

شهردار تهران با تاکید بر ضرورت نهادینه شدن سیره نبوی در زندگی ایرانیان گفت: درحالی که مشکل فرهنگی ما انتشار نفاق، دورویی، تهمت و رقابت به جای رفاقت است، تعدادی از افراد به اشتباه دغدغه بلندی موی جوانان و پوشیدن شلوار جین را دارند.

به گزارش سما، دکتر محمد باقر قالیباف در مراسم اختتامیه نمایشگاه بزرگ پیامبر اعظم  ص که با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و ستاد بزرگداشت پیامبر اعظم در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد در خصوص اهمیت پرداختن به اخلاق نبوی در کشور توضیحاتی را ارائه کرد.

شهردار تهران با تاکید بر این که حرکت‌هایی مانند این نمایشگاه در سال پیامبر اعظم  در جامعه کمتر دیده شده گفت: مکارم اخلاقی پیامبر  باید در دستور کار مدیران کشوری قرار بگیرد چرا که جامعه بدون این اصول به پوچی می رسد.

قالیباف با تاکید براینکه داشتن نگاه پیامبرگونه به تمام مسائل جامعه شدنی است افزود: برخلاف تصور عده ای که می‌گویند در عصر کنونی نمی‌توان با این روش جامعه را اداره کرد و با استناد به ارزش‌های دوره دفاع مقدس درمی‌یابیم که می‌توان با درک تمام ابعاد آن دوره به چنین درجه ای نائل شد.

شهردار تهران عدالت را به معنای قرار گرفتن هر چیزی در جای خود دانست و گفت: وای بر مدیریتی که حقی را فدای مصلحتی کند.

کد خبر 18003

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز