جمعه ۴ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۶:۲۷
۰ نفر

گروه شهری: امروز امنیت، استقلال ،آزادی و رفاه خود را مدیون شهدا هستیم، چرا که آنان برای تثبیت نظام و انقلاب از همه چیز خود گذشتند.

شهردار تهران با حضور در دوازدهمین کنگره شهدای منطقه کن و سولقان که عصر پنج‌شنبه سوم اسفند، در حسینیه بزرگ کن و سولقان برگزار شد، افزود: انقلاب ما نشأت گرفته از عاشورا و حرکت کربلاست و ریشه در نهضت حسینی و فرهنگ عاشورایی دارد و تردیدی نیست که انقلاب اسلامی باعث احیاء مجدد اسلام و عزت مسلمین و همه آزادی خواهان شد.

محمدباقر قالیباف در ادامه این مراسم افزود: فرصت‌هایی که امروز در اختیار داریم، به برکت رشادت‌ها و ایثارگری‌های شهدا است و ارزان به دست نیامده، بنابراین منصفانه نیست که به هر دلیل از این فرصت‌ها به خوبی استفاده نکنیم.

وی با اشاره به کمال‌یابی انقلاب در دوران حاضر گفت: یکی از وظایف ما در راستای اهداف متعالی شهدا و امام شهدا،‌کارآمد کردن خود و مسئولان با محبت، گذشت، تلاش، ایثار، خردورزی و بردباری است.

شهردار تهران، همدردی و توجه به خانواده‌های شهدا و جانبازان را وظیفه هر ایرانی دانست و گفت: نمی‌توانیم دم از خون شهدا و وفاداری نسبت به آنان بزنیم اما نسبت به اهداف شهدا بی‌تفاوت باشیم، طبیعتا این وظیفه بر دوش افرادی مثل من سخت‌تر از مدیر و مسئولی است که همرزم و همسنگر شهدا نبوده است.

کد خبر 16427

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز