چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۳۸۵ - ۱۳:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: دکتر قالیباف چهارشنبه 23 اسفند راس ساعت 11 به صورت زنده از طریق شبکه اینترانت با کارکنان شهرداری تهران سخن گفت.

شهردار تهران گفت : توفیقات شهرداری در سال گذشته به همت سربازان گمنام و بی نام و نشانی که شاید هرگز من به عنوان شهردار آن ها را ندیده‌ام ، میسر شده است.

به گزارش سما دکتر قالیباف با تسلیت رحلت جانگداز پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) و همچنین شهادت حضرت امام حسن مجتبی (ع) و حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع)گفت :  از خداوند می خواهیم که هر کجا که هستیم به ما توفیق دهد که  راه ائمه بزرگوارمان را در همه ابعاد پی بگیریم.

وی همچنین پیشاپیش فرارسیدن سال جدید را به یکایک کارکنان شهرداری تبریک گفت و اظهارداشت : از خداوند متعال می خواهیم در سال جدید به همه ما حسن قلب، حسن بصیرت و حسن حال عطا فرماید.

شهردار تهران با اشاره به اینکه مهمترین چیزی که از خداوند باید بخواهیم گسترش معروف برای همه ماست افزود : باید قبل از اینکه به دیگران تذکر بدهیم به خودمان تذکر بدهیم و سالی را که گذشت را یک بازنگری کنیم و خودمان را آماده کنیم برای سال جدید و هرچه شر است را از خود دور و هرچه خیر است برای دوستان و خودمان بخواهیم  و در این راه گامهای بلندی برداریم.

دکتر قالیباف گفت : توفیقات شهرداری در سال گذشته به همت سربازان گمنام و بی نام و نشانی که شاید هرگز من به عنوان شهردار آن ها را ندیده‌ام ، میسر شده است .

وی افزود : در بخش های عمرانی ، خدمات شهری ، شهرسازی ومعماری ، حمل و نقل و ترافیک ، فرهنگی و اجتماعی و سایر حوزه ها تلاش کارکنان چشمگیر بوده است .

شهردار تهران تاکید کرد : اگر امروز در شهر آثار مثبتی مشاهده می شود به خاطر تلاشهای مخلصانه و بی نام و نشانی است که کارکنان به جا گذاشته‌اند.

به گفته دکتر قالیباف سالی که گذشت برای شهرداری تهران سال خوبی بود وهمه جا شاخصه‌ها حاکی از یک پیشرفت و حرکت چشمگیر به نسبت سالهای قبل و حتی در فصلهای آخر سال نسبت به ماهها و فصل اول سال بوده‌ایم و این موضوع میسر و مقدور نبود مگر به تلاش مخلصانه کارکنان که در این جا از این تلاش ها تقدیر و تشکر می‌کنم .

وی همچنین افزود : در سالی که گذشت براساس سیاستهایی که داشتیم تلاش کردیم امکاناتی هم را برای کارکنان شهرداری مهیا سازیم ، هرچند حلقه‌های این حرکت تکمیل نشد اما در بخش مربوط به مسکن ، زیارت ، سیاحت ، بخشهای مربوط به وام ، بخشهای رسیدگی به امنیت شغلی مجموعه ، ارزشیابی شغلی مدیران، مسئولان و کارکنان در شهرداری با همه مشغله کاری که بود گامهای جدی برداشته شد.

شهردار تهران ابراز امیدواری کرد در سال آینده در حوزه تعاونی ومالی اعتباری شهر، دربخش دستور العمل جامع خدمات رسانی ، بخش مربوط به مزایای حقوق و حق مسکن  وبحث تبدیل عضویت ها و در واقع تثبیت آنها اقداماتی مهمی صورت گیرد همچنین تلاش می کنیم سیستم پرداخت حقوق برای کارکنان را متمرکز و توجه به خدمات کارکنان و اولویت افزایش حقوق خدماتی چون درمان ،رفاهی ،مسکن و.... را دستور کار قرار دهیم .

دکتر قالیباف اظهار داشت : توقع من از همه شما این است که در سال جدید با همت تمامی کارکنان بویژه سازمان فناوری اطلاعات ،همکاران در مجموعه مالی و اداری و مجموعه شهر سازی این بستر فراهم شود که بتوانیم یک تحول جدی در بخش مربوط به خدمات رسانی به مردم و اصلاح سیستم های اداری و خدامتی شهرداری که بخش عمده ای است، ایجاد کنیم .

شهردار تهران همچنین گفت : امیدارم شاهد این باشیم که همه نیروهای خلاق و جوان و متخصصین داخل شهرداری در همه سطوح بتوانند ارتقا یافته  و پیش روند .

کد خبر 17860

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز