همشهری آنلاین: سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از برگزاری جلسه ویژه این کمیسیون برای بررسی تحولات سوریه در صبح روز دوشنبه (۱۲ تیر) خبرداد.

سید حسین نقوی حسینی درگفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، درباره جلسه امروز یکشنبه (۱۱ تیر) هیأت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: مقرر شد تا فردا صبح دوشنبه ساعت ۹ تا ۱۲، کمیسیون جلسه ویژه‌ای را با حضور شیبانی معاون وزیر امور خارجه و تنی چند از مسئولان دیگر برای بررسی اوضاع سوریه برگزار کند.

نماینده مردم ورامین و پیشوا در مجلس شورای اسلامی افزود: توصیه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس به دولت دمشق این است که سوریه نیز مقابل اجلاس ‍ژنو نشست بین‌المللی برگزار کند.

وی با یادآوری آغاز تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه جمهوری اسلامی ایران، ادامه داد: بیانیه ای هم امروز تنظیم می‌شود تا آمادگی مقاومت و ایستادگی ایران را مقابل هر نوع تحریم و فشار جدید اعلام کند، این مقاومت برای احقاق حقوق ملت ایران انجام می‌شود.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس درباره حضور علی اکبر صالحی در جلسه این کمیسیون، تصریح کرد: آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی همچون مسائلی که در برزیل رخ داد و اوضاع سوریه، خلیج فارس و مصر مورد بحث قرار می‌گیرد.

کد خبر 175850

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز