همشهری آنلاین: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: اتوبوسرانی و مترو تهران در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) حدود 600 هزار زائر را جابه جا کردند.

به گزارش همشهری آنلاین، سید جعفر تشکری هاشمی با بیان این مطلب افزود: پنج هزار دستگاه اتوبوس در مراسم ارتحال امام (ره) نسبت به خدمات رسانی و جابه جایی زائران از نقاط مختلف شهر به سمت حرم مطهر و برعکس اقدام کردند و خدمات رسانی اتوبوس ها از 70 میدان اصلی پایتخت، پایانه ها و مبادی اصلی صورت گرفت.

وی ادامه داد: همچنین مترو تهران از ساعت 22:30 دقیقه روز 13 خرداد ماه تا 5:30 صبح امروز با سرفاصله یک ساعت خدمات رسانی کرد و از 5:30 تا 9 صبح با سرفاصله پنج دقیقه و از 9 صبح به بعد با سرفاصله چهار دقیقه نسبت به انتقال زائران به حرم مطهر اقدام کرد، همچنین در برگشت سرفاصله حرکت قطارهای مترو با توجه به حجم انبوه مسافران دو دقیقه بود.

تشکری هاشمی اظهار داشت: در مجموع مترو تهران به زائران حرم مطهر امام خمینی (ره) با 120 حرکت قطار خدمات رسانی کرد و استقبال زائران از مترو و حمل ونقل عمومی بسیار خوب و چشم گیر بود.

معاون شهردار تهران تصریح کرد: ناوگان تاکسیرانی نیز با 650 دستگاه تاکسی با استقرار در نقاطی که محدودیت ترافیکی اعلام شده بود،نسبت به جابه جایی و انتقال زائران به حرم مطهر اقدام کرد و همچنین بخشی از تاکسی ها در خدمات ستاد گمشدگان قرار گرفتند.

وی تاکید کرد: ناوگان حمل و نقل عمومی با تمام ظرفیت و توان در سالروز ارتحال امام خمینی(ره) فعال بود و در مجموع اتوبوسرانی و مترو توانستند نسبت به جا به جایی حدود 600 هزار زائر اقدام کنند.

کد خبر 172980
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز