همشهری‌آنلاین: برگزیدگان پنجمین جشنواره ترافیک و رسانه اعلام و از نفرات برتر شرکت کننده در این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

 

 

به گزارش خبرنگار "تهران سما" در مراسمی که امروز در ایوان شمس با حضور سخنگوی شهردار تهران، معاون حمل ونقل و ترافیک، رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر و مشاور شهردار پایتخت برگزار شد، نفرات برتر پنجمین جشنواره ترافیک و رسانه در گروه‌های مختلف معرفی شدند.

براساس این گزارش در بخش تیتر مهدی زرین نام از روزنامه وطن امروز رتبه اول، میثم بشیرنژاد از روزنامه وطن امروز و مرجان آق بلاغی از روزنامه همشهری به ترتیب دوم و سوم شناخته شده اند.

در بخش یادداشت و سرمقاله، سارا نیکنام از خبرنگار ایمنا از اصفهان، بیژن سورانی از روزنامه جوان و دانیال حاجی ابوالحسن معمار از همشهری مسافر به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی شدند .

بخش مقاله و نقد رتبه اول نداشت و احمد فیاض از روزنامه قدس مشهد و عیسی محمدی از همشهری مسافر به عنوان نفرات دوم و سوم برگزیده شدند. بخش مصاحبه نیز رتبه اول نداشت اما زینب ایاز از روزنامه اعتماد و علیرضا صلواتی از ایمنا اصفهان حایز رتبه دوم و سوم شدند. در بخش خبر نیز هیچ اثر برگزیده ای عنوان اول و دوم را به خود اختصاص نداد وتنها مینا فراهانی از خبرگزاری مهر با عنوان سومی جایزه دریافت کرد.

در بخش گزارش تحقیقی گالیا توانگر از روزنامه کیهان، سارا نیکنام از ایمنا و حسین جهانی از روزنامه ایران نفر اول تا سوم شدند.

در بخش گزارش خبری مینا یوسفی از روزنامه آرمان ، مریم خدیوی از قدس مشهد و محمد امین خوش نیت از هفته نامه گلشن راز تبریز عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در بین گزارش های توصیفی هم گزارشی عنوان برتر را به خود اختصاص نداد و تنها اصغر اصغری از همشهری مسافر نفر دوم و مصطفی عبدالهی روزنامه خراسان مشهد و سوادا مارکاریان از همشهری تندروستی سوم شدند .

همچنین در بخش رسانه های دیداری نیز مجید اکبری از شبکه خبر رتبه نخست، مریم تکافی از صدا و سیمای مرکز خراسان و ابوالقاسم ناصری از شبکه یک سیما عنوان دوم و سوم را کسب کردند. در بخش شنیداری نیز سمیرا صدیقی کردی از رادیو تهران، مجید حلاجی از پخش اخبار رادیو و سعیده هاشمی از رادیو تهران سکوهای اول تا سوم را به خود اختصاص داده اند .
در بخش عکس نیز حامد راد از خبرگزاری مهر، حجت الله سپهوند از روزنامه آرمان، رسا حسینی از روزنامه فرهیختگان مقام اول تا سوم را کسب کردند.

شایان ذکر است در بخش کاریکاتور جشنواره رتبه اول نداشت و رتبه دوم را حسین رحیم خانی از روزنامه همشهری و علی کاشی از مردم سالاری و احمدرضا سهرابی از روزنامه اصل مردم شیراز مشترکا رتبه سوم را کسب کردند.

در نهایت در بخش ویژه جشنواره نیز سایت برگزیده سایت آموزش ترافیک کودکان با مدیریت علی رضا تبریزی، وبلاگ برگزیده وبلاگ ترافیک آن لاین با مدیریت مهری راعی و عکس برگزیده عکسی از محمد حسین یعقوبی انتخاب شد.

همچنین از سایت تهران سما بابت زحماتی که در طول یک سال گذشته در راستای پوشش خبری روزانه فعالیت های جاری در حوزه حمل و نقل و ترافیک بر عهده داشته تقدیر شد .

براساس این گزارش از سازمانی خبر خودرو، شبکه خبری و تحلیلی تین نیوز، مرکز اطلاع رسانی پلیس راهنمایی رانندگی تهران بزرگ و خبرگزاری های مهر، فارس، ایلنا، آریا ، ایسنا و روزنامه تهران امروز، صدای شهر رادیو تهران، همشهری مسافر و یکی از رانندگان تاکسیرانی و اتوبوسرانی و سرویس اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، رادیو تهران، برنامه در شهر شبکه 5 سیما تقدیر شد.

همچنین از علی رضا بردبار به عنوان خبرنگار پیشکسوت و حسین قندی به عنوان استاد پیشکسوت علوم ارتباطات تقدیر به عمل آمد

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

برچسب‌ها

۱۴ آبان ۱۳۹۱ - ۱۴:۳۳