مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۶:۵۴
۰ نفر

گروه شهری: مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران از برگزاری 1170 برنامه به مناسبت میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن در مناطق 22گانه خبر داد.

نرگس معدنی پور ضمن بیان این مطلب گفت: در مجموع 1174 برنامه برای بیش از 173 هزار بانوی شهروند و شاغل در قالب‌های نشست، اردو، نمایشگاه، همایش، جشنواره، مسابقه، غرفه، دیدار با خانواده شهدا و غیره در محله‌های شهر تهران در حال برگزاری است.

وی در ادامه با اشاره به حضور بیش از 100 هزار بانوی شهروند فقط در برنامه‌های نگین آفرینش گفت: محتوای برنامه‌ها براساس تکریم بانوان شهر تهران، تحکیم بنیان خانواده، ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و تاکید بر اهمیت و توجه به نقش همسری و مادری درنظر گرفته می‌شود.

مدیرکل امور بانوان همچنین در ارتباط با برگزاری جشن همراز یاس گفت: این برنامه 23 اردیبهشت برگزار خواهد شد. اهدای بسته‌های فرهنگی شامل کتاب و لوح‌های فشرده و اجرای مسابقات کتابخوانی با موضوعات مربوط به بانوان و حضرت زهرا(س) از‌جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده در این جشن به شمار می‌آید و در این برنامه‌ها، از همکاری و مشارکت دیگر حوزه‌های شهرداری از جمله سازمان ورزش، سازمان تاکسیرانی و سازمان پیشگیری و مدیریت بحران نیز استفاده شده است. وی همچنین به اجرای برنامه و جشن توسط سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران اشاره کرد و افزود: حدود 310 برنامه نیز توسط سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه شهرداری تهران برای بیش از 56‌هزار نفر برگزار می‌شود.

کد خبر 169862
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز