گروه سیاسی: مدیران و کارکنان شهرداری تهران دیروز با حضور در مرقد مطهر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با آرمان‌های امام راحل(ره) تجدید‌میثاق کردند.

به گزارش تهران سما در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی و شهردار تهران برگزار شد، محمدباقر قالیباف اظهار کرد: خداوند بزرگ را شاکریم که زندگی ما را در این مقطع از تاریخ قرار داد تا اسلام را به روایت حضرت امام(ره) درک کنیم. این اسلام یک اسلام انقلابی، زنده، پویا، فعال، در صحنه، ظلم ستیز بوده و دین و دنیای انسان‌ها را توأم با هم تضمین می‌کند؛ آن هم در عصری که دنیا و دنیاگرایی، غرب‌زدگی و شرق‌زدگی بر همه جهان مستولی بود.

وی افزود: حضرت امام(ره) در چنین مقطعی از زمان بروز و ظهور پیدا کردند و این مرد الهی باعث احیای مجدد اسلام و عزت مسلمین و آزادگان جهان شدند.قالیباف در ادامه با ذکر شعری از مولانا خاطرنشان کرد: امروز گرد هم آمده‌ایم تا با اهداف بلند امام و شهدا بیعت کنیم و در واقع بتوانیم کارآمدی دین در عرصه اداره جامعه را در همه ابعاد نه تنها با شعار بلکه به روش ثبوتی و عینی با عقلانیت، کار، معنویت و روحیه جهادی در دهه پیشرفت و عدالت به اثبات رسانده و با تبعیت از مقام معظم رهبری، آرمان‌های امام(ره) و شهدا را محقق کنیم. در این مراسم مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت که امروز جایگاه امام(ره) به‌ویژه با بیداری اسلامی در سایر کشورهای اسلامی بیش از پیش نمایان شده است.

کد خبر 172510
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز