مجموع نظرات: ۰
جمعه ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۷:۳۴
۰ نفر

سما: مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با ابراز تأسف از ادعای بی‌اساس فرمانداری تهران مبنی بر به‌کار‌گیری امکانات شهرداری تهران برای تبلیغات انتخاباتی، گفت: قاضی پرونده حکم برائت شهرداری از اتهام وارد شده را صادر کرد.

محمدجواد شوشتری در رابطه با اتهام مطرح شده از سوی رئیس ستاد انتخابات استان تهران مبنی بر فعالیت انتخاباتی یک دستگاه جرثقیل و یک دستگاه خودروی شهرداری تهران برای 2 نامزد انتخاباتی، اظهار داشت: یکی از وظایف شهرداری جمع‌آوری بنرهایی است که به مناسبت‌های مختلف در سطح شهر نصب می‌شود. وی افزود: براساس این وظیفه، 2 دستگاه خودرو از پیمانکاران یکی از نواحی شهرداری منطقه 3 تهران که در حال جمع‌آوری بنرهای نصب شده برای ایام فاطمیه و همچنین برخی بنرهای تبلیغاتی بودند توسط نیروی انتظامی توقیف می‌شوند و فعالیت آنها مورد بررسی قرار می‌گیرد.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران تصریح کرد: بر همین اساس پرونده‌ای برای رانندگان این وسایل تشکیل شد و ظهر پنجشنبه، قاضی محترم پرونده بعد از بررسی پرونده و همچنین شواهد ازجمله موجود بودن بنرهای تبلیغاتی و مناسبتی در خودروها، تشخیص دادند که کار این افراد سیاسی نبوده و در راستای وظایفشان بوده است و حکم برائت این افراد از اتهامات وارد شده را صادر کرد.وی ادامه داد: ما در انتظار هستیم تا فرماندار محترم تهران مطابق حکم صادر شده از سوی قاضی، دستور آزادی خودروها را بدهند.

شوشتری با بیان اینکه تهران 760 کیلومتر وسعت دارد و شامل 22 منطقه می‌شود، اظهار داشت: فعالیت تبلیغاتی در چنین شهری با یک یا 2 نیسان شدنی نیست و اتهامات وارد شده متأسفانه بداخلاقی انتخاباتی است.این مقام مسئول در شهرداری تهران تاکید کرد: وظیفه همه ما احترام گذاشتن به بیت‌المال است و شهرداری هیچ زمانی به‌دنبال چنین سوءاستفاده‌هایی نبوده و نخواهد بود.وی همچنین گفت: کاش دوستان به جای شتاب در اعلام این اخبار، صحت و سقم اخبار را بررسی و سپس آن را اعلام می‌کردند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران یادآور شد: جمع‌آوری بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز و خطرآفرین طی شب‌های اخیر توسط شهرداری تهران انجام خواهد شد و اتفاقا اگر این کار که وظیفه ماست انجام نشود در آن صورت باید مورد بازخواست قرار گیریم.

شوشتری در ادامه با اشاره به تلاش گسترده برخی جریانات برای تخریب شهرداری تهران در چند هفته اخیر، اظهار داشت: ما جواب این حرف‌ها را با کار می‌دهیم، کار شهرداری زیاد و وسیع است و یادگرفته‌ایم که از کنار این ادعاها و تخریب‌ها بگذریم چرا که آنها به‌دنبال انحراف ما از وظیفه اصلی که خدمت به مردم و ساختن شهری در شأن ایرانیان مسلمان است، هستند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون ده‌ها پروژه بزرگ عمرانی در شهر تهران از سوی شهرداری در حال اجراست و حرف‌های اینچنینی هیچ تاثیری بر ادامه خدمت‌رسانی ما به مردم ندارد، چرا که اصل برای ما رضایت مردم است نه حرف‌های تخریبی و مغرضانه.

کد خبر 168986
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز