یکشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۵:۳۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: مرتضوی براساس سوابق کاری خود صلاحیت مدیریت سازمان تامین اجتماعی را ندارد/اصلاح‌طلبان نسبت به سال‌های گذشته در مجلس نهم حضور کمتری دارند/با تصویب قانون بودجه نمی‌توان فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها را اجرا کرد.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت:‌ با توجه به مشغله‌های کاری که مجلس در پایان کار خود دارد به طور حتم طرح استیضاح مجدد وزیر کار منتفی است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ محمدرضا باهنر دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در نشست خبری این تشکل در خصوص مرحله دوم هدفمند کردن یارانه‌ها گفت: طبق قانون دولت باید تا زمان تصویب بودجه 91 طبق روال گذشته عمل کند لذا به طور حتم با تصویب قانون بودجه نمی‌توان فاز دوم هدفمند کردن یارانه‌ها را اجرا کرد.

وی افزود:‌ اجرای کامل هدفمند کردن یارانه‌ها جزء پروژه‌های اصلی کشور است که دولت و مجلس به همراه هم توانستند در این زمینه موفق عمل نمایند اما نواقصی هم وجود دارد که به مرور زمان برطرف خواهد شد.

باهنر خاطرنشان کرد:‌ با توجه به نامگذاری امسال به سال "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" توسط مقام معظم رهبری انتظار می‌رود دولت و مجلس در این زمینه همت بیشتری را به کارببندند.

دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین خاطرنشان کرد: بحث‌های مطرح شده در خصوص انتصاب مرتضوی به عنوان مدیر سازمان تامین اجتماعی در مجلس از سوی نمایندگان بی پایه و اساس نبود زیرا مرتضوی براساس سوابق کاری خود صلاحیت مدیریت سازمان تامین اجتماعی را ندارد.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه مجلس هشتم پایان دوران کاری خود را طی می‌کند و بودجه 91 را نیز در دستور کار دارد به طور حتم فرصت مجددی برای استیضاح وزیر کار وجود نخواهد داشت.

باهنر در خصوص ورود طیف های مختلف سیاسی به مجلس نهم اذعان داشت:‌در مجموع می‌توان گفت اصلاح طلبان نسبت به سال‌های گذشته در مجلس نهم حضور کمتری خواهند داشت و بقیه مجلس از آن اصولگرایان خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: در میان اصولگرایان نیز آمار حاکی از آن است که جبهه متحد توانسته است در سراسر کشور نسبت به جبهه پایداری موفقیت بیشتری را داشته باشد.

کد خبر 167329
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز