همشهری آنلاین: یکی از امضاکنندگان طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی با اعلام این خبر که عصر امروز امضاکنندگان استیضاح نشستی با شورای حل اختلاف قوا برگزار می کنند، گفت: طبق اعلام قوه قضائیه پرونده مرتضوی باز است و وی ابتدا باید به دادگاه برود و پس از بسته شدن پرونده اش برای بر مسند نشستن پستی حساس در کشور معرفی شود.

پرویز سروری در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، با اعلام این خبر که امروز (چهارشنبه ۱۶ فروردین ماه) امضا کنندگان استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی نشستی درباره این استیضاح خواهند داشت گفت: برای استیضاح کنندگان سؤال است که چرا با وجود مخالفت شیخ الاسلامی، مرتضوی برای ریاست تأمین اجتماعی انتخاب شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی با استناد به اظهارات رئیس قوه قضائیه گفت: پرونده سعید مرتضوی همچنان در قوه قضائیه به علت موضوع کهریزک باز است و دولت نباید از چنین افرادی در پست های حساس استفاده کند.

وی با تأکید بر اینکه آقای مرتضوی ابتدا باید به دادگاه برود تا به اتهاماتش رسیدگی شود، گفت: مرتضوی هم باید مثل تمام شهروندان دیگر پرونده اش در دادگاه رسیدگی شود و اگر دادگاه رأی به بسته شدن پرونده وی بدهد استیضاح کنندگان تجدیدنظر می کنند.

کد خبر 164913

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز