همشهری آنلاین: مسعود پزشکیان، علیرضا محجوب و نادر قاضی‌پور نمایندگان منتقد دولت، طی نامه‌ای به هیئت رئیسه مجلس خواستار سئوال از وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی درباره تغییرات پیاپی در مدیریت صندوق تامین اجتماعی شدند.

به گزارش همشهری آنلاین، نامه مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز، علیرضا محجوب نماینده مردم تهران و نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه به هیئت رئیسه مجلس تقدیم شده است.

علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر در این باره به خانه ملت گفت: معتقدیم تغییرات پیاپی در سازمان تامین اجتماعی زیان‌های جبران‌ناپذیری به سرمایه بیمه‌شدگان خواهد زد.

به گزارش همشهری آنلاین، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از انتشار خبر انتصاب مرتضوی به ریاست سازمان تامین اجتماعی به دلیل آنکه معتقد بودند پرونده قضایی وی درباره بحث کهریزک همچنان در قوه قضائیه مفتوح است و مرتضوی تخصص و تجربه لازم برای تصدی پست ریاست سازمان تامین اجتماعی را ندارد در تذکری به رئیس جمهور نسبت به این انتصاب تذکر دادند و طی جلساتی توصیه کردند مرتضوی از این پست کناره‌گیری کند و یا وزیر کار تصمیم خود را تغییر دهد.

این نمایندگان همچنین تاکید کرده بودند در صورت اصرار وزیر کار بر تصمیم خود وی را استیضاح خواهند کرد. بر این اساس ۲۰ نفر از نمایندگان طرح استیضاح وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی را به هیات رئیسه تقدیم کردند.

کد خبر 164861
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز