همشهری آنلاین: رئیس اداره راه و ترابری هراز گفت: با توجه به آغاز دور نخست سفرهای نوروزی ترافیک محور هراز دیروز سنگین بود ولی هم‌اکنون این محور از ترافیک نیمه‌سنگین برخوردار است.

علی نوری‌پور دقایقی قبل در گفت‌وگوی تلفنی با خبرنگار فارس در آمل بیان داشت: هم‌اکنون ترافیک محور مواصلاتی هراز نیمه‌سنگین است.

وی با اشاره به آغاز دور نخست سفر نوروزی افزود: از بعدازظهر دیروز رفت و آمد خودروها در این محور که عمدتا از تهران به سمت مازندران است افزایش یافته و شب گذشته ترافیک نیمه‌سنگین تا سنگین را در این محور شاهد بودیم.

رئیس اداره راه و ترابری هراز با بیان اینکه هوایی ابری را در بخش لاریجان شهرستان آمل که جاده هراز در آن قرار دارد شاهد هستیم، عنوان کرد: جاده هراز هم‌اکنون خشک بوده و تردد در آن مشکلی ندارد.

نوری‌پور اعلام کرد: از روز گذشته رفت و آمد خودروهای سنگین در این محور محدود شده و آزاد شدن تردد این خودروها از ساعت 24 امشب به حجم ترافیک و چگونگی تردد سواری‌ها بستگی دارد.

رئیس اداره راه و ترابری هراز با اعلام اینکه تاکنون در این محور تصادف شدید منجر به فوت و یا جراحت سنگین مشاهده نشده است، گفت:‌ مسافران نوروزی با رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی، فرمان راهداران، به همراه داشتن وسایل مورد نیاز برای سفر و رعایت حق تقدم در عبور و مرور سفر خوشی را برای خانواده خود و دیگر هموطنان رقم بزنند.

به گزارش فارس، خبرنگاران این خبرگزاری برای پوشش و انعکاس اخبار راه‌های مازندران آمادگی دارند تا در طول تعطیلات نوروز 91 خبرهای ترافیکی و راه‌ها را با سرعت و دقت در اختیار هموطنان و هم‌استانی‌ها قرار دهند.

کد خبر 163834
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز