همشهری آنلاین: نمایشگاهی از آثار استادان خوشنویسی همچون غلامحسین امیرخانی، حمید عجمی، جواد بختیاری، یدالله کابلی و ... از روز 28 بهمن ماه در گالری دی برپا می‌شود که عواید آن به نفع یکی از هنرمندان مبتلا به سرطان هزینه خواهد شد.

به گزارش ایلنا، مدیر گالری دی از برپایی نمایشگاهی باعنوان "نمایشگاه انسان‌دوسانه استادان خوشنویسی و نقاشیخط" خبر داد و گفت: در این نمایشگاه که از روز 28 بهمن ماه برپا خواهد شد، آثار 10 هنرمند خوشنویس و نقاشیخط به نمایش درمی‌آید.

البته ممکن است این تعداد نیز افزایش یابد.

وی در ادامه گفت: این هنرمندان شامل یدالله کابلی، غلامحسین امیرخانی، جواد بختیاری،علی شیرازی، مجتبی ملک‌زاده، عین‌الدین صادق‌زاده، احمد محمدپور، محسن دائی نبی، حمید عجمی و ابراهیم الفت هستند که تعهد خود را به فرهنگ و هنر نشان می‌دهند.

مدیر گالری دی که قرار بود پیش از این نمایشگاهی از آثار نقاش خودآموخته "ننه حسن" را در گالری خود برپا کند، گفت: نمایشگاه این هنرمند به دلیل عدم همکاری خانواده وی برپا نشد و بجای آن آثار هنرمندان برجسته خطاطی و نقاشیخط را برپا کردیم تا به وظیفه انسانی و فرهنگی خود عمل کرده باشیم.

وی نمایشگاه بعدی این گالری را برپایی نمایشگاه گروهی از هنرمندان جوان در عرصه طراحی عنوان کرد و گفت: در این نمایشگاه که با عنوان "اتفاق" برپا می‌شود، آثار حدود 20 هنرمند طراحی را به نمایش خواهیم گذاشت.

سلحشور گفت: طراحی به عنوان پایه هنر نقاشی است که به دلیل پایین بودن قیمت آثار، خریداران بهتر می‌توانند این آثار را خریداری کنند.

 

کد خبر 160156

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز