همشهری آنلاین: مهلت ارسال آثار به نمایشگاه "تابلوهای کوچک" به پایان رسید و بیش از 1000 هنرمند آثار خود را برای حضور در این نمایشگاه به گالری آریا تحویل دادند.

نمایشگاه نقاشی

به گزارش همشهری آنلاین آریا اقبال شکوهی مدیر گالری آریا با اعلام این خبر گفت: نخستین نمایشگاه "تابلوهای کوچک" با استقبال هنرمندان حوزه تجسمی روبرو شد و 1050 هنرمند آثار خود را به گالری تحویل دادند.

این در حالی است که هنرمندان از یک تا هجده اثر ارائه کرده‌اند و در مجموع نزدیک به 2000 اثر به گالری رسیده است.

وی در ادامه افزود: ارزیابی آثار برای حضور در نمایشگاه آغاز شده است و تاکنون نیمی از آثار را برای حضور در نمایشگاه"تابلوهای کوچک" بررسی کرده ایم.

مدیر گالری آریا که بر اساس سیاست‌های این گالری آثار را برای حضور در نمایشگاه انتخاب می‌کند، درباره نخستین نمایشگاه "تابلوهای کوچک" گفت: از آنجا که بر اساس فراخوان متعهد شدیم که آثاری را برای نمایشگاه انتخاب کنیم که ارزش هنری آنها را اندازه اثر تعیین نمی‌کند؛ بر همین اساس، آثار را با وسواس هرچه تمام تر انتخاب می‌کنیم و با توجه به استقبال هنرمندان هیچگونه محدودیتی برای ارائه آثار نداریم.

نمایشگاه "تابلوهای کوچک" با هدف جمع آوری مجموعه آثاری که ارزش هنری آنها را اندازه اثر تعیین نمی‌کند به همت گالری آریا برپا می‌شود.

در این نمایشگاه آثار نقاشی، طراحی، چاپ دستی و تصویرسازی به نمایش در خواهد آمد.

این نمایشگاه در دو بخش برگزار خواهد شد. بخش نخست نمایشگاه به صورت فروش چند باره آثار برگزار می‌شود.

در این بخش از هر هنرمند 2 اثر با قیمت پایه 100 هزار تومان به حراج گذاشته خواهد شد و هر اثر در 10 نوبت به فروش می رسد.

در هر نوبت نیز خریداران آثار می‌توانند 50 هزار تومان قیمت آثار را بالا ببرند.

همچنین بخش دوم این نمایشگاه نیز به آثاری اختصاص دارد که با قیمت ثابت150هزار تومان ارائه خواهند شد.

نمایشگاه "تابلوهای کوچک" از روز جمعه 28 بهمن ماه در گالری آریا واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه بهشتی، کوی زرین، شماره 10 افتتاح و تا 9 اسفندماه میزبان علاقمندان است.

کد خبر 160558

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز