چهارشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۲:۴۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایشگاه «تابلوهای کوچک» روز گذشته 9 اسفندماه به پایان رسید و اثر آیدین آغداشلو با بیش از 10 پیشنهاد خرید در میان تمامی آثار این نمایشگاه پیشتاز شد، این در حالی است که همچنان به حراج «تابلوهای کوچک» آثاری از هنرمندانی صاحب نام کشور افزوده می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین، آریا اقبال شکوهی مدیر گالری آریا با اعلام این خبر گفت: «نخستین نمایشگاه «تابلوهای کوچک» با استقبال هنرمندان حوزه تجسمی روبرو شد و در ایام برپایی چندین هزاران نفر از آثار این نمایشگاه دیدن کردند، این در حالی است که حدود 300 اثر نمایشگاه نیز به فروش رسیده و همچنان برخی از موسسات در حال خرید آثار هستند».

وی در ادامه افزود: «استقبال از نمایشگاه «تابلوهای کوچک» در حدی بود که هر روز مجبور به عوض کردن آثار بودیم و مخاطبان هر روز با نمایشگاه جدیدی روبرو می‌شدند».

مدیر گالری آریا با اشاره به حراج «تابلوهای کوچک» گفت:« روز جمعه 19 اسفندماه از ساعت 18 آثاری که 10 بار پیشنهاد خرید داشته‌اند؛ به علاوه آثاری از هنرمندانی چون رضا مافی، صادق تبریزی، نصرالله افجه‌ای، علی اکبر صادقی، جعفر روح بخش، شهلا حبیبی و گیزلا سینایی در حراج حضور دارند.

وی ادامه داد: تاکنون حضور 25 اثر در حراج «تابلوهای کوچک» قطعی شده است وعلاقمندانی که قصد حضور در این حراج را دارند، می‌توانند تا 18 اسفندماه در دفتر گالری آریا ثبت نام کنند.

همچنین کاتالوگ حراج تا روز دوشنبه 15 اسفندماه به علاقمندان ارائه خواهد شد».

نمایشگاه «تابلوهای کوچک» با ارایه آثاری از هنرمندان نسل‌های متفاوت هنری کشور، از 28 بهمن تا 9 اسفندماه در نگارخانه آریا برپا شد.

در این نمایشگاه آثاری از هنرمندانی چون آیدین آغداشلو، ابراهیم جعفری، کامبیز درم بخش، شهلا حبیبی، گیزلا سینایی، محمدعلی بنی‌اسدی، آنه محمد تاتاری، مجتبی تاجیک، رضا افسری، همایون سلیمی، علی خسروی، آریا اقبال، ناهید داور پناه و فرح ابوالقاسم در برابر دید علاقمندان قرار گرفت.

ویژگی مشترک این نمایشگاه، ابعاد کوچک آثار بود که در تضاد با گرایش رایج این روزها در عرصه داد و ستد و بازار هنری که مروج آثاری با ابعاد بزرگ جهت فروش با بالاترین قیمت در حراج‌های بین‌المللی است، قرار داشت.

حراج نمایشگاه «تابلوهای کوچک» روز جمعه 19 اسفندماه از ساعت 18 برگزار می‌شود و علاقمندان به حضور در این حراج تا روز پنج شنبه 18 اسفندماه می‌تواند برای حضور در این حراج با مراجعه به دفتر گالری واقع در خیابان ولیعصر، بالاتر از سه راه بهشتی، کوی زرین، شماره 10 ، ثبت نام کنند.

کد خبر 162172

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز