همشهری آنلاین: رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه برخی ایام‌الله خیلی مهم‌تر از همه ایام است گفت: در عصر انقلاب ما، یوم‌الله عظیم و اعظم، روز 22 بهمن است.

آیت‌الله مهدوی‌کنی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار واحد مرکزی خبر؛ درباره ضرورت حضور گسترده مردم در راهپیمایی امسال با توجه به شرایط بین‌المللی و جهان اسلام به ویژه بیداری اسلامی اظهار داشت: خداوند متعال در قرآن کریم به حضرت موسی (ع) می‌فرماید همیشه به مؤمنان ایام الله را تذکر بده.

وی گفت: روزهایی که از آن خداست و در آن روزها انقلاب‌های الهی واقع شده است نباید فراموش شود تا حدی که خود خداوند دستور می‌دهد این روزها را همیشه به یاد بیاورید.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ایام‌الله یک روز نیست و ممکن است در سال چند ایام‌الله داشته باشیم افزود: این دهه فجر است که روز ورود امام خمینی (ره) امام خمینی(ره) به کشور در آن واقع شده است و به تعبیر خود امام راحل، با وقوع این انقلاب، انفجار نور رخ داد.

آیت الله مهدوی کنی با تأکید بر اینکه بزرگداشت ایام‌الله به ویژه یوم‌الله 22 بهمن را از سران جمهوری اسلامی و مسئولان و مدیران گرفته تا مردم، نباید هیچ وقت فراموش کنیم گفت: مهم حضور مردم است؛ اگر مردم حضور پیدا کنند نشان می‌دهند که به انقلاب و امامشان وفادارند.

وی افزود: همواره در تاریخ انقلاب چنین بوده است که هر وقت مردم وفاداری و حضورشان را نشان داده‌اند دشمنان عقب‌نشینی کرده‌اند.

رئیس مجلس خبرگان با بیان اینکه در تمام کشورها، مردم هستند که می‌توانند نظام خود را حفظ کنند گفت: به خصوص در کشور ما که کشوری اسلامی است، حضور مردم کاملا نشان از علاقه و اعتقاد آنها به نظام دارد.
آیت الله مهدوی کنی تصریح کرد: آنچه انقلاب را در تمام این نوسانات و فراز و نشیب‌های 33 ساله حفظ کرده، حضور مردم بوده است.

وی گفت: امیدواریم که همه مردم مثل سال‌های گذشته و بلکه بهتر از آن سال‌ها در راهپیمایی 22 بهمن شرکت کنند چرا که دشمنان ما را محاصره کرده‌اند و با تهدیداتی که می‌کنند می‌خواهند مردم را از انقلاب جدا کنند تا مردم به سختی و ناراحتی بیفتند و بگویند ما را دیگر بس است.

آیت الله مهدوی کنی خطاب به ملت ایران اظهار داشت: شما مردم همیشه حاضر بوده‌اید و حالا باز هم حاضر خواهید بود و ان‌شاءالله ما هم با شما خواهیم آمد و مرگ بر امریکا خواهیم گفت.

کد خبر 159976

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز