همشهری‌آنلاین: رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن موجب شکست توطئه های بدخواهان نظام می‌شود

به گزارش واحد مرکزی خبر، لاریجانی در گردهمایی طلاب و فضلای استان فارس مقیم قم با بیان اینکه احساس همبستگی و پای بندی به اصول نظام اسلامی موجب شکست توطئه بدخواهان نظام می‌شود، افزود:

راهپیمایی 22 بهمن منحصر به یک گروه و یا طایفه خاصی نیست بلکه مربوط به یک قیام برزگ علیه ظلم و استبداد است.

وی گفت: حضور هوشیارانه مردم در صحنه‌های مختلف این توطئه‌ها و اهداف را خنثی می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه انقلاب و نظام اسلامی در ایجاد و بلوغ فکری در مسلمانان نقش اساسی داشت گفت: این تاثیر گذاری در انقلاب های منطقه به وضوح دیده می‌شود و بسیاری از درشت گویی‌های نظامِ سلطه علیه نظام اسلامی بیانگر عملکرد مناسب ایران در اشاعه تفکر اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در ابعاد مختلف فناوری و تربیت نیروی انسانی و گسترش عدالت موفقیت هایی را به دست آورده است گفت : توجه به بنیه داخلی در ایجاد فنآوری های مختلف موجب گسترش خدمات مناسب در کشور شده است.
وی با بیان اینکه فرهنگ باید در متن زندگی مردم باشد، افزود: اگر فرهنگ قوی شود اقتصاد نیز تکامل می‌یابد.

لاریجانی گفت: نگاه به مقوله فرهنگ باید در اولویت باشد و در تنوع اقدامات فرهنگی می بایست به صورت همه جانبه به مبانی اسلامی ، علما و دیدگاه مراکز حوزوی توجه کرد.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: به همین منظور مرکز پژوهش‌های اسلامی مجلس در قم با هدف بررسی طرح ها و لوایح از نظر شرعی و برای گنجاندن روح تفکر اسلامی در اداره جامعه تشکیل شده است

کد خبر 159975
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز