همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: 165 واگن در گمرک متوقف مانده که برای ترخیص این تعداد به 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

مترو

مهندس هابیل درویش در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به اعتبارات تخصیص یافته به مترو از ابتدای سال تاکنون گفت: امسال شهرداری تهران برای مترو 650 میلیارد تومان اعتبار پیش‌بینی کرده بود که بیش از 60 درصد از این اعتبارات تخصیص یافته و دولت نیز باید 650 میلیارد تومان پیش‌بینی می‌کرد که از این اعتبار نیز 32 درصد محقق شده است.

 وی درباره ورود واگن‌های جدید به خطوط متروی تهران نیز اضافه کرد: در حال حاضر 165 واگن در گمرک متوقف مانده است که برای ترخیص این تعداد به 80 میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم و چنانچه تامین اعتبار صورت بگیرد، واگن‌های جدید ترخیص و وارد خطوط مترو می‌شود.

 مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه همچنین در مورد متروی تهران ـ پردیس نیز اظهار کرد: برای ادامه کار در این خط منتظر اعتبار از سوی دولت هستیم که به محض تخصیص اعتبارات، کار را شروع می‌کنیم، این در حالیست که تاکنون اعتباری برای این پروژه در اختیار شرکت مترو قرار نگرفته است.

 درویش درباره همکاری نکردن بانک‌ها برای گشایش LC نیز خاطرنشان کرد: مشکلات این بخش طی چندین جلسه بررسی و حل شده و بانک‌ها موظف شده‌اند نامه گشایش اعتبار را به طرف‌های خارجی اعلام کنند تا بتوانیم وام‌ها را دریافت کنیم.

کد خبر 156058
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز