گروه شهری: دبیر کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی از پیگیری پرونده عدم‌پرداخت اعتبارات متروی تهران از سوی دولت در قوه قضاییه خبر داد.

فاضل موسوی با تاکید بر اینکه این پرونده به قوه قضاییه ارسال شده و براساس روال قانونی به محض وصول در شعبه‌ای خاص مورد پیگیری قرار خواهد گرفت، گفت: به‌زودی از سوی کمیسیون اصل 90 از قوه قضاییه استعلام خواهیم کرد که پرونده در چه مرحله‌ای در حال بررسی است.

وی با تاکید بر اینکه تخلف دولت در مورد عدم‌پرداخت اعتبارات متروی تهران برای کمیسیون اصل 90 محرز شده، افزود: تخلفاتی که در این کمیسیون احراز آنها به اثبات رسیده را به قوه قضاییه می‌فرستیم.

موسوی اظهار کرد: در مورد شکایت از دولت، نمایندگان شکایت‌کننده یکی از تخلفات دولت را عدم‌تخصیص بودجه‌های مترو درنظر گرفته بودند که البته کمیسیون اصل 90 اعلام کرد که این تخلف را پیش از این محرز شناخته و بر این اساس پرونده را مستقیماً برای بررسی قضایی به قوه قضاییه ارسال کرده است.

موسوی تصریح کرد: قوه قضاییه براساس قانون، شعبه‌ای را برای آغاز بررسی تعیین خواهد کرد و کمیسیون اصل 90 هم براساس وظایف خود می‌تواند از قوه قضاییه استعلام کرده و آخرین نتیجه پیگیری قضایی را جویا شود.

کد خبر 153544
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز