همشهری آنلاین: مصطفی دنیزلی، مربی فوتبال سرشناس اهل ترکیه گفت: با مسوولان باشگاه فرهنگی، ورزشی پرسپولیس تهران برای تصدی سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه به توافق رسیدم.

به گزارش ایرنا، دنیزلی این مطلب را پنجشنبه شب در شبکه تلویزیونی لیگ تی. وی ترکیه عنوان کرد.

دنیزلی گفت: با باشگاه پرسپولیس برای هدایت تیم فوتبال این باشگاه به مدت یک و سال و نیم به توافق رسیده ام.

دنیزلی 62 ساله با فوتبال ایران ناآشنا نیست و در سالهای 2005 ، 2006 میلادی سرمربیگیری تیم پاس و سال بعد سرمربیگری پرسپولیس را بر عهده داشت.

مصطفی دنیزلی پیش از این در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اعلام کرده بود که برای گفت و گو با مسوولان باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران، هفته آینده به تهران سفر می کند.

دنیزلی گفت: در این دیدار در باره مسایل مختلف گفت و گو خواهم کرد و امیدوارم، سفر نتیجه بخشی باشد.

این مربی با تایید گفت و گوهایش با محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تهران برای تصدی پست سرمربیگری تیم فوتبال این باشگاه اظهار داشت: من، دوستان بسیار خوبی در باشگاه پرسپولیس دارم که از جمله آنان رویانیان است و دیدار وی، همیشه مرا خرسند کرده است!

وی از دوران حضورش در تیم پرسپولیس به خوبی یاد کرد و گفت: زمانی که به عنوان سرمربی، هدایت تیم پرسپولیس را برعهده داشتم، یکی از بهترین دوران زندگی من بود و من این تیم و هوادارانش را دوست دارم.

مربی اسبق تیم های پرسپولیس و پاس تهران، پیش از این عنوان کرده بود به دلیل بیماری پدر همسرش نمی تواند در فکر فعالیت در خارج از ترکیه باشد.

این مربی ترکیه ای در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر با مسوولان باشگاه پرسپولیس تهران به توافق برسد، قراردادش با یکی از شبکه های تلویزیونی ترکیه که هم اکنون برای آن شبکه فعالیت می کند، چه خواهد شد؟ گفت: این مساله، موضوع مهمی نیست و امکان فسخ قرارداد وجود دارد ولی برای من، اکنون خانواده ام و سلامتی پدر همسرم مهم است.

دنیزلی در پاسخ به این سوال که آیا مسایل مالی در دیدارش با مسوولان باشگاه پرسپولیس مطرح شده است یا نه؟ گفت: مسایل مالی در دیدارهای گذشته ام با مسوولان این باشگاه مطرح نشده است و عمده مطالبی که در این دیدارها مطرح شد، مسایل خانوادگی من بود.

کد خبر 154622

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز