همشهری‌آنلاین: پرسپولیس در نیمه‌ی دوم دیدار مقابل مس سرچشمه شکست را با پیروزی عوض کرد تا دنیزلی دومین پیروزی را روی نیمکت سرخپوشان به دست آورد.

پرسپولیس

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار هفته‌ی بیست و یکم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه آزادی میزبان مس سرچشمه بود و در پایان با نتیجه‌ 2 بر یک به برتری رسید. باجلان در دقیقه‌ی 3 نیمه‌ نخست برای تیم میهمان گلزنی کرد، اما در نیمه‌ دوم نوری و کریمی (از روی نقطه‌ی پنالتی) برای پرسپولیس گلزنی کردند.

  • گزارش نیمه‌ نخست

مجید باجلان در دقیقه‌ سوم بازی گلزنی کرد و در ادامه تلاش شاگردان دنیزلی با وجود در اختیار داشتن توپ و میدان برای گلزنی به جایی نرسید.

تیم مس سرچشمه در دقیقه 20 بازی صاحب موقعیت کاشته‌ای از پشت محوطه پرسپولیس شد که این ضربه با فاصله اندک از کنار دروازه پرسپولیس عبور کرد.

شاگردان دنیزلی در دقیقه 24 بازی پس از پاس کاری‌های متعدد صاحب موقعیت شوت شدند که وحید هاشمیان این توپ را با اختلاف زیاد از بالای دروازه مس به بیرون فرستاد. بلافاصله پس از آن حملات پرسپولیس ادامه داشت که آن‌ها صاحب یک موقعیت کاشته و همچنین ضربه کرنر شدند که هر دوی آنها را به هدر دادند.

محمد نوری در دقیقه 28 بازی پس از عبور از چند بازیکن مس پاس عمقی را برای هم تیمی‌اش فرستاد که قبل از رسیدن هاشمیان به توپ دروازبان حریف توپ را در آغوش گرفت.

سپس نوبت بازیکنان مس بود و آن‌ها در دقیقه 31 روی نفوذ سامره صاحب ضربه کرنر شدند که با ارسال توپ به روی دروازه پرسپولیس و دفع میثاق معمارزاده توپ جلوی بازیکن مس افتاد که او این موقعیت را هم با ضربه محکم از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

در دقیقه 34 بازی نیز بازیکن مس پشت محوطه جریمه تیم‌اش روی مهرداد اولادی خطا کرد که شاگردان دنیزیلی این موقعیت را هم با بی‌دقتی به بیرون فرستادند.

در ادامه محمد نوری با نفوذ به خط دفاعی تیم حریف و ارسال توپ به محوطه جریمه مس تیمش را صاحب ضربه کاشته کرد که این ضربه با خطای هند مدافع مس به دست آمده بود.

سپس علی کریمی پشت توپ ایستاد و پس از اصابت ضربه اول با دیوار دفاعی، توپ دوم را با اختلاف زیاد از دروازه مس به بیرون فرستاد.

در آخرین دقایق نیمه‌ نخست پرسپولیس چند فرصت گلزنی به دست آورد که با بی دقتی از دست داد. بیشتر فرصت‌های پرسپولیس در نیمه‌ نخست از روی ضربات شروع مجدد به دست آمد.

  • گزارش نیمه‌ دوم

بازیکنان مس سرچشمه در دقیقه 66 بازی روی پاس سامره صاحب ضد حمله شدند که این موقعیت با ضربه فیروزآبادی از بالای دروازه به بیرون رفت. بلافاصله بعد از آن محمد نوری داخل محوطه جریمه حریف موقعیت تک تکی را به دست آورد که با ضربه آهسته او توپ در اختیار دروازه‌بان حریف قرار گرفت.

حملات سرخپوشان ادامه یافت تا این‌که توپ پس از دفع مدافعان تیم مس به علی‌عسگری رسید و او با ضربه سر آرام توپ را تقدیم هوری کرد.

بازی تا دقیقه 74 در میانه های میدان پیگیری و در همین دقیقه پرسپولیس روی نفوذ علی کریمی صاحب موقعیت شد پس از رفت و برگشت‌های متعدد بازیکنان مس توپ را از محوطه جریمه بیرون کشیدند.

پرسپولیس

در دقیقه 75 نیز اولادی پس از این‌که بازیکن حریف رویش خطا انجام داد حرکت غیر ورزشی را مرتکب شد که این حرکت با کارت زرد داور همراه بود.

در ادامه و در دقیقه 77 علی کریمی پس از دربیل چند مدافع مس پاس عمقی را برای محمد نوری فرستاد و نوری در موقعیت تک به تک با هوری توپ را در درون دروازه حریف جا داد به این ترتیب بازی یک بر یک مساوی شد.

حملات پرسپولیسی‌ها به همین شکل ادامه یافت و زارع در دقیقه 81 از پشت محوطه جریمه شوت محکمی را روانه دروازه مس کرد اما این توپ نیز در اختیار دروازه‌بان آن‌ها قرار گرفت.

در دقیقه 84 محمد نوری باز هم خوش درخشید و یک پنالتی را برای تیمش به دست آورد.

برای زدن پنالتی علی کریمی پشت توپ ایستاد و توپ را تبدیل به گل کرد تا پرسپولیس بازی باخته را با پیروزی عوض کند.

پرسپولیس به لطف سه امتیاز این دیدار خانگی به رده‌ی هفتم جدول صعود کرد. مس سرچشمه هم در رده‌ی هجدهم جدول باقی ماند.

کد خبر 157788
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز