همشهری آنلاین: استقلال تهران در برابر فجر سپاسی متحمل شکست 2 بر یک شد و از دیگر سو تراکتورسازی با قلعه‌نویی به یک قدمی استقلال رسید.

هفته بیست و یکم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15 امروز پنجشنبه با برگزاری پنج دیدار آغاز شد که در پایان یکیاز این دیدارها استقلال تهران در برابر فجر سپاسی متحمل شکست 2 بر یک شد.

نیمه اول فجرسپاسی شیراز یک - استقلال یک:
گل‌ها: مهدی رجب‌زاده (10 - پنالتی) برای فجرسپاسی و مجتبی جباری (20 - پنالتی) برای استقلال

نیمه دوم: شوت بازیکن فجر در واپسین دقیقه بازی پیروزی را به اردوی فجر بازگرداند.

پس از آنکه استقلال تهران در دومین هفته پیاپی امروز (پنج‌شنبه) با نتیجه 2 بر 1 برابر فجرسپاسی شکست خورد، تراکتورسازی با امیر قلعه‌نویی در تبریز با نتیجه 3 بر 1 داماش گیلان را شکست داد تا این تیم به یک امتیازی استقلال در صدر جدول رسیده باشد.league

در دیدار دیگرهای امروز، ملوان در انزلی با نتیجه صفر بر صفر برابر شاهین بوشهر متوقف شد. مس کرمان که هفته گذشته استقلال را از پیش‌رو برداشته بود، با نفت آبادان 2 بر 2 کرد و ذوب‌آهن هم با یک گل در اهواز فولاد را از پیش‌رو برداشت.

با نتایجی که به دست آمد، استقلال همچنان 40 امتیازی است و در صدر جدول قرار دارد اما تراکتورسازی که تا پیش از این بازی 36 امتیازی بود تعداد امتیازاتش را به 39 رساند و به یک قدمی استقلال رسید. فجرسپاسی هم که تا پیش از این در رده هفدهم قرار گرفته بود به لطف پیروزی 2 بر 1 برابر استقلال تا رده پانزدهم صعود کرد.

کد خبر 157738
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز