تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس برای رویارویی با شاهین بوشهر در هفته نوزدهم لیگ برتر این روزها ادامه دارد و سرخ پوشان تهرانی صبح امروز زیر نظر مصطفی دنیزلی تمرین کردند.

فوتبال

بازیکنان ابتدا زیر نظر محسن عاشوری بدن‌های خود را گرم کردند و سپس زیر نظر دنیزلی به حفظ توپ، بازی تحت فشار و مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.بازیکنان در قالب 2تیم فوتبال دستگرمی هم بازی کردند که تیم سفید موفق شد 2بر یک تیم سبز را شکست دهد. در تمرین محمود خوردبین غایب بود؛ در ضمن علیرضا حقیقی دروازه‌بان پرسپولیس قرار است فردا با حضور در تمرینات از بازیکنان خداحافظی کند و راهی روسیه شود. در تمرین امروز علی پروین هم حضور داشت و در کنار خبرنگاران تمرینات را تماشا کرد در ضمن ایمون زاید مهاجم خارجی پرسپولیس هم در تمرین حضور پیدا کرد.

تغییر نظر دنیزلی

در تمرین حدود 40هوادار پشت درهای بسته بودند اما خبرنگاران اجازه حضور در ورزشگاه را داشتند. دنیزلی اما پس از تمرین اعلام کرد که تمرین امروز پرسپولیس پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و خبرنگاران برگزار خواهد شد. او پس از تمرین روز جمعه اعلام کرده بود که تمرینات روزهای یکشنبه و دوشنبه بدون حضور هوادار و با حضور خبرنگاران و عکاسان برگزار خواهد شد اما بعدا نظرش را تغییر داد. با توجه به اینکه روز دوشنبه ۴۸ساعت قبل از بازی با شاهین است، دنیزلی اعلام کرد که تمرین پرسپولیس پشت در‌های بسته و بدون حضور خبرنگاران و عکاسان و هواداران برگزار خواهد شد.

مربی صربستانی

در روزهای گذشته بحث‌های مختلفی در مورد حضور یک مربی دروازه‌بانان در پرسپولیس مطرح شد. بر همین اساس پروین برای انتخاب مربی ‌بهروز سلطانی و داوود فنایی دروازه‌بان‌های سابق پرسپولیس را به دنیزلی معرفی کرد. در این میان فنایی شرط‌هایی مطرح کرد و مهم‌ترین شرط او این بود که قبل از هر بازی خودش باید دروازه‌بان‌های پرسپولیس را مشخص کند ولی خواسته او بلافاصله با مخالفت سرمربی پرسپولیس روبه‌رو شد. پس از منتفی‌شدن حضور فنایی و دیگر گزینه‌ها در این تیم، بالاخره دنیزلی تصمیم گرفت تا از یک گزینه خارجی برای پست مربی دروازه‌بان‌ها استفاده کند. بر همین اساس یک مربی از صربستان که در ترکیه مدتی با دنیزلی کار کرده به ایران می‌آید. قرارداد این مربی با قرمزپوشان ۶ ماهه است و با تاکید دنیزلی از امروز کار خود را در این تیم آغاز خواهد کرد.

شاهین را می‌بریم

جواد کاظمیان مهاجم پرسپولیس امیدوار است که دیگر وعده وعیدهای بازیکنان این تیم عملی شده و پرسپولیس از این شرایط بحرانی بیرون بیاید. او در پاسخ به این سؤال که پرسپولیس چه زمانی از این شرایط خارج خواهدشد؟ تأکید می‌کند:«راستش را بخواهید خسته شدیم از بس که گفتیم این هفته نتیجه می‌گیریم و همه چیز را جبران می‌کنیم. اگر شاهین بوشهر را نبریم واقعا دیگر نمی‌دانم چکار باید کرد ولی امیدوارم در این بازی همه چیز به سود ما باشد. در ضمن معتقدم تیم‌های فیروز کریمی ضدفوتبال بازی نمی‌کنند و این به نفع پرسپولیس است.»

او ادامه می‌دهد:«قبل از بازی با ملوان ما خیلی خوب تمرین کرده بودیم و قرار بود روی زمین فوتبال بازی کنیم ولی از شانس بد دنیزلی کیفیت زمین بد بود و بازی کردن با ملوان آن هم در انزلی برای پرسپولیس قرعه خوبی نبود. در بازی با شاهین بوشهر اما شرایط عوض خواهد شد و ما دیگر دنبال بهانه نخواهیم بود چون هم زمین صاف در اختیار داریم و هم اینکه از حمایت هواداران بهره خواهیم برد. هر چند این بازی روز چهارشنبه برگزار می‌شود ولی مطمئن باشید که 20 تا 30 هزار نفر به استادیوم خواهند آمد.»

کاظمیان در پاسخ به این سؤال که چرا مهدی مهدوی‌کیا خیلی بد ضربه پنالتی را زد؟ می‌گوید:«آقا مهدی همیشه پنالتی‌هایش را به سمت راست دروازه‌بان می‌زند. او نمی‌خواست این‌بار دستش رو شود و پنالتی را به سمت چپ دروازه‌بان زد و متأسفانه گل نشد.»

کاظمیان همچنین در مورد اینکه مازیار زارع پنالتی را نزد خاطرنشان می‌کند:«اگر مازیار پنالتی را می‌زد و تبدیل به گل نمی‌شد هزار حرف و حدیث به‌وجود می‌آمد و این در حالی بود که او سال قبل هم مقابل ملوان پنالتی از دست داده بود.»

کد خبر 156590
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز