همشهری آنلاین: لاریجانی با تاکید بر اینکه اقدامات آژانس و دست‌پاچگی قدرت‌های غربی نشان از عدم حقانیت و بیانگر نیات پنهان غربی‌ها است، تصریح کرد: مجلس با صراحت اعلام می‌کند ملت ایران هرگز از پیگیری‌های هسته‌ای و آرمان‌های انقلاب کوتاه نمی‌آید.

علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود با بیان اینکه اقدامات آژانس نشان از دستپاچگی برخی از قدرت‌های بزرگ و بیانگر عدم حقانیت آنها است، گفت: این اقدامات بیانگر نیات پنهان آنان است.

به گزارش خبرگزاری خانه ملت، وی با بیان اینکه اینگونه رفتارها نشان از عقب‌ماندگی غرب و ضعف آنها در اتخاذ سیاست‌های نادرست است، یادآور شد: آنها در رویارویی با بحران وال‌استریت دچار مشکل شده و برای سرپوشی به آن دست به اینگونه رفتارها می‌زنند.

لاریجانی با تاکید بر اینکه انقلاب‌های منطقه راه خود را پیدا کرده و پرده‌های فاشیست آمریکایی را پاره کرده‌اند، یادآور شد: عصبانیت کسی نمی‌تواند دیکتاتورهای آمریکایی منطقه را از این منجلاب نجات دهد.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مصر، لیبی و تونس توانسته‌اند راه خود را پیدا کنند، این گونه بدل زدن به حرکت‌های انقلابی را موجب به باد دادن حیثیت غربی‌ها و آژانس دانست.

لاریجانی تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی با صراحت اعلام می‌کند اینگونه سنگ‌اندازی‌ها هرگز ملت ما را از پیگیری‌های هسته‌ای و آرمان‌های انقلاب بازنمی‌دارد و ملت‌های منطقه پاسخ شما را در عرصه عمل خواهند داد.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین با تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج، بسیج را قلب تپنده انقلاب و نماد مسئولیت‌پذیری دانست و گفت: از زمانی که امام (ره) این نهاد را به پا داشت، بسیج میدان‌دار حرکت‌های انقلابی بوده و در واقع متن مردم همواره در بسیج نمایان بوده است. هیچ‌کس فراموش نمی‌کند که در اوایل انقلاب بسیج با به پا خواستن خود و رفتن در جبهه‌های جنگ حصر آبادان و خرمشهر را شکست و کشور را از چنگال بیگانگان نجات داد.

وی در پایان ضمن آرزوی توفیق برای بسیجیان، بسیج را نماد اقتدار ملت در عرصه‌های مختلف برشمرد.

 

کد خبر 151607
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز