همشهری آنلاین: دیوان عالی رژیم صهیونیستی با تایید اتهام‌های مطرح شده علیه رئیس سابق این رژیم مبنی بر آزار جنسی، وی را به هفت سال زندان محکوم کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، این دادگاه فرجام‌خواهی موشه کاتساف، رئیس سابق رژیم اشغالگر قدس را که طی آن اتهامات مطرح شده مبنی بر تجاوز جنسی را نپذیرفته بود، رد کرد.

کاتساف 63 ساله هفتم دسامبر (16 آذر) به منظور گذراندن دوره محکومیت خود وارد زندان می‌شود.

وی به آزار و اذیت جنسی یکی از کارکنان زن در دوران ریاست خود و نیز ضرب‌وشتم و سوءاستفاده از قدرت علیه یکی از کارکنان خود در دوران تصدی وزارت گردشگری در 1990 متهم است.

این اقدام در حالی صورت می‌گیرد که مقامات قضایی رژیم صهیونیستی نتایج بازجویی‌ها و تحقیقات پیرامون فساد مالی بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی را به دادستان کل این رژیم تحویل داده‌اند تا تصمیمات لازم را در این زمینه اتخاذ کند.

روزنامه عبری زبان معاریو نوشت، بازرس کل رژیم صهیونیستی نتایج تحقیقات به عمل آمده در مورد سفرهای خارجی غیرقانونی نتانیاهو و فرزندانش با کمک مالی بازرگانان را به دادستان کل اسرائیل تحویل داد.

این منبع افزود: دفتر نتانیاهو بازرس کل اسرائیل را تحت فشار قرار داد تا رئیس تیم بازجویی و تحقیق را عوض کند، ولی او با این خواسته مخالفت کرد.

برخی منابع دفتر دادستان کل رژیم صهیونیستی گزارش دادند، وی پرونده فساد مالی نتانیاهو را به کندی دنبال می‌کند و نتایج بازجویی‌ها و تحقیقات اولیه حکایت از وجود ادله کافی در زمینه فساد مالی نخست وزیر اسرائیل دارد.

کد خبر 150838
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز