دوشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۰ - ۰۰:۲۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد امروز دوشنبه اعتصاب سراسری در رژیم صهیونیستی برگزار می‌شود.

ولید العمری رئیس دفتر این شبکه در قدس در گفتگوی زنده با شبکه الجزیره درباره اعتصاب سراسری امروز دوشنبه در رژیم صهیونیستی پس از شکست مذاکرات اتحادیه‌های کارگری با وزیر دارایی‌های این رژیم برای بالا بردن دستمزدها و شرایط کار گفت: تاکنون مذاکرات میان اتحادیه کارگری و کابینه اسرائیل به شکست منجر شده است و به نظر نمی‌رسد تا بامداد امروز گشایشی در این مسئله ایجاد شود چرا که آخرین تلاشها شب گذشته به شکست انجامید.

به گزارش واحد مرکزی خبر، برگزاری این تظاهرات سراسری در اسرائیل در راستای کارزار اعتراضات برای عدالت اجتماعی در این رژیم برگزار می‌شود.

در رژیم صهیونیستی کارگران و کارکنانی وجود دارند که درجه دو طبقه‌بندی می‌شوند که هیچ مزایایی در نهادهای کاری خود ندارند و این وضع در دوران حکمرانی راستگراهای افراطی حاکم در این رژیم تشدید شده است به طوری که نهادهای دولتی در سرزمین‌های اشغالی از نیروهای شرکتی استفاده می‌کنند.

شمار کارکنان شرکتی به چهار هزار نفر می‌رسد که هیچ مزایایی ندارند و ظلم و ستم علیه آنان روا داشته می‌شود و دستمزدهای آنها نیز بسیار پایین است.

کابینه، اتحادیه‌های کارگری را به اهداف سیاسی و حزبی در برگزاری این اعتصاب متهم و اتحادیه‌ها نیز کابینه را به بی‌توجهی به خواسته‌های خود متهم می‌کنند.
کد خبر 150503

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز