همشهری آنلاین: یکی از مقامات رژیم صهیونیستی در اظهاراتی افشاگرانه تاکید کرد: گزارش جدید آژانس درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران همان اطلاعاتی است که اسرائیل در سال‌های اخیر جمع‌آوری کرده و آن را در اختیار کشورهای دیگر قرار داده است.

به گزارش مهر، رادیو رژیم صهیونیستی به نقل از برخی مقامات تل آویو اعلام کرد: گزارش جدید آژانس درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران همان اطلاعاتی است که اسرائیل در سال‌های اخیر جمع‌آوری کرده و آن را در اختیار کشورهای دیگر قرار داده است.

یکی دیگر از این مقامات اسرائیلی در این باره اظهار داشت: کل داستان از این قرار است که می‌خواستیم بدانیم آیا کشورهای غربی بر مبنای این گزارش مفصل به تعهداتشان درباره اجازه ندادن به ایران در دستیابی به تسلیحات از طریق انجام تحریم‌های بیشتر عمل می‌کنند یا نه؟!

در گزارش جدید آژانس درباره فعالیت‌های هسته‌ای ایران به این مسئله اشاره شده که از کمک 10 کشور برای تهیه آن استفاده شده است. حال با این اظهارنظر مقامات صهیونیستی به خوبی ماهیت این گزارش ضدایرانی افشا می شود؛ جایی که صهیونیست‌ها به صراحت اعلام می‌کنند این اطلاعات توسط اسرائیل به کشورهای دیگر داده شده است.

با اظهارات صریح این مقامات اسرائیلی به خوبی جریان خصمانه اخیر علیه ایران رونمایی می‌شود که در آن آژانس بین‌المللی انرژی اتمی بر خلاف اصول خود که باید بی‌طرفی را رعایت کند به گزارش‌هایی غیرمستند دلالت کرده که منبع آن هم دشمن نخست ایران در منطقه یعنی رژیم صهیونیستی است.

به نظر می‌رسد در روزهای آتی با افشای بیشتر زوایای این مسئله صحت گزارش آژانس کاملا زیرسوال رفته و این گزارش نیز به پرونده پر اشتباه آژانس درباره فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران اضافه شود.

کد خبر 150740

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست‌خارجی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز