همشهری آنلاین: استقلال تهران با پیروزی مقابل مس سرچشمه به صدر جدول رسید.

میداودی

به گزارش همشهری آنلاین، در آخرین بازی از هفته دوازدهم لیگ برتر، آبی پوشان پایتخت توانستند با تک گل دقیقه 56 میلاد میداودی از سد تیم ته جدولی مس سرچشمه بگذرند.

این بازی در شرایطی آغاز شد تنها 20 ثانیه بعد از شروع بازی به دلیل خطای بازیکن مس سرچشمه بر روی آندرانیک تیموریان، مجبور شد بازی را ده نفره ادامه دهد.

نیمه اول بازی تقریبا به طور کامل در اختیار استقلال بود اما این تیم نتوانست از این برتری نفری سود ببرد به گونه‌ای که میلاد میداودی بی‌کار ترین بازیکن این تیم بود.

استقلالی‌ها سعی داشتند از قلب دفاع مس حمله کنند و توپ‌ها را به این ترتیب در پشت مدافعان رفسنجانی به فرهاد مجیدی برسانند که دفاع خوب مس سرچشمه مانع از آن می‌شد.

در نیمه دوم سرانجام میداودی بود که در پشت خط دفاع با شوت سرکش خود گل برتری تیم‌اش را به ثمر رساند. بعد از این گل نیز اگرچه میدان در اختیار استقلال بود اما از این میدان‌داری سودی نبردند. در دقیقه 84 بازی نیز تیموریان از بازی اخراج شد تا دو تیم با ده بازیکن بازی را ادامه دهند. استقلال با این پیروزی 27 امتیازی شد و به صدر جدول بازگشت.

در دیگر بازی این روز سپاهان اصفهان در حالی که 2 بر صفر از ملوان عقب بود، اما در پایان با نتیجه 3 بر 2 مقابل این تیم پیروز شد

علی جراح‌کار(7) و محمد حیدری(15) خیلی زود با دو گل انزلی‌چی‌ها را از میزبان زردپوش پیش انداختند، اما سپاهانی‌ها با زدن یک گل در نیمه نخست و دو گل در نیمه دوم از یک باخت خانگی فرار کردند. سیدمهدی سیدصالحی (19)، مهدی کریمیان (76) و عماد رضا (91) گلزنان تیم کریم قنبری بودند.

 سپاهانی‌ها که از روز جمعه با زلاتکو کرانچار کروات قرارداد دو ساله‌ای را به امضا رسانده‌اند با این پیروزی 21 امتیازی شدند و همچنان جایگاه خود را در رتبه پنجم حفظ کردند. ملوان نیز 10 امتیازی ماند و در رده پانزدهم قرار گرفت.

شهرداری تبریز و ذوب‌آهن نیز پس از 90 دقیقه به تساوی بدون گل رضایت دادند. ذوب آهن با این تساوی 19 امتیازی شد و همچنان در رده ششم جدول باقی ماند. شهرداری تبریز نیز با کسب یک امتیاز این بازی 16 امتیازی شد و موقتا به رده هشتم جدول صعود کرد.

در آبادان نیز صنعت نفت نتوانست بر صبا غلبه کند. در این بازی ، فونیکه‌سی در دقیقه ۲۷ توانست برای نفت گلزنی کند اما صبا در دقیقه ۴۷ توسط رضا عنایتی به گل رسید. شاگردان ویسی در دقیقه ۵۸ با گلزنی دوباره عنایتی از تیم نفت پیش افتادند.

در دقیقه ۷۳ سجاد مشکل پور توانست نفت را از شکست خانگی نجات دهد و بازی را به تساوی بکشاند ولی عبدالکریم اسلامی برای صبا در دقیقه ۸۸ موفق شد گل سوم را به ثمر برساند.

تیم صبای قم با این پیروزی ۲۵ امتیازی شد. این تیم هم امتیاز نفت تهران صدرنشین شد اما به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفت. تیم نفت آبادان نیز ۱۴ امتیازی باقی ماند.ژ

سایپا و فولاد خوزستان نیز به تساوی بدون گل تن دادند.

کد خبر 149877
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز