مدعی قهرمانی لیگ برتر امروز در شرایطی میزبان قعرنشین لیگ است که بارندگی روزهای گذشته تهران، مردان پرویز مظلومی را به دردسر انداخته است.

فوتبال

به گفته سرمربی استقلال، این تیم در روزهای قبل تمرینات خوبی انجام نداده است.

پرویز مظلومی می‌گوید: «این آب و هوا در کار ما بی‌تأثیر نخواهد بود. البته خدا را شکر می‌کنیم که این رحمت الهی در کشور ما بارید و دوست داریم که همیشه این طور باشد، اما از نظر ورزشی امکان دارد بازی‌های ما کیفیت لازم را نداشته باشد. بارندگی باعث شد که تمرین‌های خوبی را انجام ندهیم. روز جمعه هم در سالن تمرین کردیم، اما باید با این شرایط کنار بیاییم و به‌دنبال این هستیم که صدرنشین باشیم.»

به غیراز این موضوع، جدایی آرش برهانی از استقلال یکی دیگر از دغدغه‌های سرمربی استقلال قبل از مسابقه هفته دوازدهم بوده است. برهانی به‌دلیل قرار نگرفتن در ترکیب اصلی استقلال از کادرفنی این تیم دلخور است و اکنون به غیراز تراکتورسازی تیمی چون نفت آبادان نیز خواهان جذب این بازیکن است.

مظلومی در این رابطه توضیح می‌دهد: «ما در یک بازی نام برهانی را از فهرست اصلی تیم خود خارج کردیم که متأسفانه پیامدهای بدی را به‌دنبال داشت. در شرایطی که عنوان می‌شود ما به برهانی نیاز نداریم باید بگویم با توجه به اینکه در 3سه جام مدعی قهرمانی هستیم به برهانی مثل دیگر بازیکنان خود نیاز داریم.»

او اضافه می‌کند: «جمعه شب از باشگاه نفت آبادان با من تماس گرفتند تا درصورت تمایل، آرش برهانی را به این تیم منتقل کنیم اما من تأکید کردم که به برهانی نیاز داریم و به او اجازه جدایی نمی‌دهیم.»

سرمربی استقلال بعد از گفتن این جملات به مسابقه تیمش با مس سرچشمه اشاره می‌کند و معتقد است که اصغر شرفی این تیم را متحول کرده است. البته فاصله نزدیک تیم‌ها‌ در صدر جدول ‌به‌گونه‌ای است که استقلال تنها با شکست مس سرچشمه می‌تواند در صدر جدول باقی بماند. استقلال صدر جدول را در اختیار داشت، ولی نفت با پیروزی در بوشهر به صدر رسید و استقلال به دنبال پس‌گرفتن این جایگاه است.

مظلومی مس سرچشمه را تیمی قدرتمند می‌داند و می‌گوید: «ما با تیم جوان و با انگیزه‌ای بازی داریم و برای اصغر شرفی مربی این تیم احترام خاصی قائل هستم. از زمانی که اصغر شرفی هدایت مس سرچشمه را برعهده گرفته، این تیم متحول شده است.»

مس سرچشمه هفته پیش یک پیروزی ارزشمند مقابل صنعت نفت آبادان به دست آورد تا به فرار از قعر جدول امیدوار شود. این تیم در حال حاضر شرایط بهتری دارد و اصغر شرفی درباره تیمش قبل از بازی با استقلال می‌گوید: «به هیچ وجه به انجام بازی دفاعی اعتقاد ندارم اما پیش‌بینی این موضوع که مقابل استقلال مجبور به دفاع کردن شویم سخت نیست. البته ما مقابل استقلال به باخت فکر نمی‌کنیم اما اگر هم ببازیم می‌خواهیم یک بازنده سربلند باشیم.»

سرمربی مس سرچشمه اضافه می‌کند: «خوشبختانه طرز فکر و دیدگاه بازیکنان من نسبت به باخت عوض شده چون آنها با یک باخت ناامید نمی‌شوند، بلکه از شکست برای بازی‌های بعدی خود درس می‌گیرند. در حال حاضر هیچ‌کس از تیم ما انتظار برد استقلال را ندارد اما در شرایط فعلی کسب حتی یک امتیاز هم از استقلال ارزشمند است.»

اصغر شرفی در ادامه، استقلال این فصل را بهترین تیم 10‌سال اخیر عنوان می‌کند؛ تیمی که ‌هفته قبل با پیروزی ارزشمند مقابل ذوب‌آهن به صدرجدول رسید. به گفته پرویز مظلومی استقلال بدون داشتن محروم و مصدوم در هفته دوازدهم به میدان می‌رود.

سرمربی استقلال می‌گوید: «در این بازی محکوم به برد هستیم و تقاضای من از تماشاگران این است که مثل گذشته سختی را به جان بخرند و ما را تنها نگذارند. آنها یار دوازدهم ما هستند و باید به ما کمک کنند.»

هفته دوازدهم لیگ برتر

سپاهان - ملوان؛ ساعت 15:30
شهرداری تبریز - ذوب آهن؛ ساعت 15:40
سایپا - فولاد؛ ساعت 16:40
صنعت نفت - صبای قم؛ ساعت 16:45
استقلال - مس سرچشمه؛ ساعت 17:45

کد خبر 149760
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز