همشهری آنلاین: عضو شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به گزارش روزنامه ایران گفت: در این مقاله عنوان شده که خرید 2 و نیم میلیارد تومان سکه بودجه کشور را جابه جا می‌کند! پس اگر این چنین است اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بودجه دنیا و بورس جهانی را مختل می‌سازد

علیرضا دبیر

به گزارش تهران سما، علیرضا دبیر در جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مقاله‌ای که در ارتباط با شرکت جهان، روز گذشته در روزنامه ایران انتشار یافته اظهار کرد: در پایان مطلب منتشر شده اشاره به شهرداری تهران شده است، شهرداری تهران دهها هزار نفر پرسنل داشته و در این مقاله در بحث سکه‌های خریداری شده عنوان شده است 2 و نیم میلیارد تومان سکه خریداری شده که این اقدام اقتصاد کشور را ضعیف کرده است!

وی گفت: روزنامه ایران بخاطر نام مقدسی که دارد همیشه برای من محترم است. اما باید توجه داشت که این ادعا دیروز نیز از سوی رئیس بورس و اوراق بهادار هم تکذیب شده است. از طرف دیگر در باره بانک شهر نیز باید اضافه کنم که تاسیس این بانک را خود ما در شورای شهر تصویب کردیم بنا بر این اگر لازم باشد اسناد را ارائه کنند تا ما بررسی کنیم که آیا تخلفی صورت گرفته است یا خیر. در ضمن خیلی از بانک‌ها هستند که موضوع سپرده طلا بر آنها سابقه دارد مگر بانک صادرات سپرده طلا ندارد؟

وی ادامه داد: در این مقاله عنوان شده که خرید 2 و نیم میلیارد تومان سکه بودجه کشور را جابه جا می‌کند ، درحالی که اگر اینچنین است اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی بودجه دنیا و بورس جهانی را مختل می‌سازد!

دبیر افزود: خواهش می‌کنم با جوسازی‌های نادرست فضای جامعه را مختل نکرده و آرامش را برهم نزنید .

کد خبر 146819
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز