همشهری آنلاین: شهرداری تهران همواره از نظارت استقبال کرده و همیشه علاقمند است که اگر در جایی خلافی صورت گرفت جلوی آن گرفته شود ؛ شورای شهر نیز هم همین طور و همیشه پشتیبان شهرداری است

رییس شورای اسلامی شهر

به گزارش تهران سما، رییس شورای اسلامی شهر تهران با اعلام این مطلب در چهارصد و هفتمین جلسه علنی شورا از دور سوم آن که به بحث و بررسی درباره ادعاهای یک جریان انحرافی درباره سوءاستفاده از منابع شهرداری در داد و ستدهای بازار طلا و بورس از سوی یک شرکت مستقل، می‌پرداخت، گفت: دوست نداشتم این موضوع در یک روزنامه دولتی مطرح شود اما اگر کسی خلافی کرد سازمان بازرسی حضور دارد و می‌تواند موضوع را پیگیری کند. هیچ کس و هیچ گروهی نمی‌تواند و حق ندارد پیش از محاکمه، شخص، نهاد یا گروهی را متهم کند. در حال حاضر نظام ما بیش از هرچیزی به آرامش نیاز دارد. در حالی که امروز ما مرکز ثقل بیداری اسلامی هستیم نباید مشکلات را اینگونه بزرگ کنیم چون به هیچ عنوان به نفع نظام نیست.

مهدی چمران ادامه داد: ممکن است یک گروه خاصی از این موضوع نفع ببرند اما ما که به فکر نظام هستیم باید سعی کنیم که همه چیزمان را فدای نظام کنیم که آن باقی بماند .

رییس شورای شهر خاطر نشان کرد: از روزنامه ایران نیز می‌خواهم که مانند همیشه اگر موضوعی را در حوزه شهری پیدا می‌کند و با نامه برای ما می‌فرستد باز هم همین رویه را ادامه دهد ما هم بررسی می‌کنیم تا مشکل حل شود.

وی افزود: همین جا از سایر رسانه‌ها به خصوص رسانه‌های وابسته و طرفدار شهرداری می‌خواهم که نسبت به این موضوع عکس العمل نشان ندهند چون همانگونه که مطرح کردن این موضوع در روزنامه ایران ضرر دارد عکس العملش هم نیز ضرر دارد.

چمران همچنین گفت: شرکت جهان متعلق به بانک شهر است و هیچ ارتباطی به شهرداری و شورای شهر ندارد هرکسی مدرکی دال بر تخلف دارد باید از مجاری قانونی پیگیر آن شود و قوه قضائیه موضوع را بررسی کند.

وی افزود : بنابراین دامن زدن به این دعواها صحیح نیست ضمن آنکه ما در شهرداری نیاز به آرامش داریم در عین حال می‌دانم که از امروز به بعد پاسخها شروع خواهد شد اما خواهش من این است که پاسخها منطقی باشد هرچند به خاطر یک مقاله در یک روزنامه موضوع را نباید پای دولت و نظام نوشت.

کد خبر 146809
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز