همشهری آنلاین: رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورا درباره گزارش روز گذشته روزنامه دولت پیرامون یک شرکت مستقل وابسته به بانک شهر اظهار کرد: مطرح کردن چنین موضوعاتی برای تحت الشعاع قرار دادن اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی است

مرتضی طلایی

به گزارش تهران سما، مرتضی طلایی در حاشیه جلسه امروز شورای اسلامی شهر تهران با بیان این مطلب گفت: مطرح کردن چنین موضوعاتی به نظر می‌رسد نوعی فرار به جلو در بحث اختلاس 3 هزار میلیارد تومانی و وسیله‌ای برای تحت الشعاع قرار دادن این موضوع است.

وی در پاسخ به این سوال که این موضوع مطرح شده که در اساسنامه شرکت جهان خرید و فروش سکه ذکر نشده است گفت: مگر چنین جزئیاتی را در اساسنامه شرکت و بانک می‌نویسند که می‌تواند یا نمی‌تواند خرید و فروش سکه کند؟ این شرکت وابسته به بانک شهر است و بانک می‌تواند کار اقتصادی کند. کار خلاف قانونی صورت نگرفته است، هم حضور در بورس قانونی بوده هم خرید و فروش. در واقع این شرکت درآمد ایجاد کرده و کار غیر قانونی انجام نداده است.

طلایی تاکید کرد: اگر در استفاده از درآمد تخلفی شده محل حرف داشت. اما به نظر می‌رسد مطرح کردن چنین موضوعاتی پیدا کردن یک سوژه برای تحت الشعاع دادن موضوعاتی دیگر است که پیش بینی می‌کنیم بعد شهرداری هم بروند سراغ یک جای دیگر .

وی گفت: این دوستان ما هر نوبت به دنبال آن هستند که موضوع و سوژه‌ای پیدا کنند و به آن بپردازند. انگار روزانه 20 یا 30 درصد برگشت روزنامه داشته‌اند و می‌خواستند یک جوری جبران کنند!

کد خبر 146816
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز