همشهری آنلاین: نظامیان رژیم بحرین مسجد جوادین در منطقه سنابس را به آتش کشیدند.

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی العالم، نظامیان بحرینی همچنین با هدف به آتش کشیدن برخی منازل به آنها یورش بردند.

منابع العالم با اعلام این خبرها افزودند اقدامات خشونت بار نیروهای بحرینی علیه شهروندان که دیشب اتفاق افتاد شمار زیادی زخمی برجای گذاشت و خساراتی نیز به اموال شهروندان وارد کرد.

محمد حسین الموسوی گزارشگر این شبکه در حالی که تصاویری از آتش سوزی و یورش نیروهای بحرینی به منازل پخش و فریاد الله اکبر شماری از شهروندان شنیده می‌شود می‌گوید: یورش به منازل و به آتش کشیدن آنها سیاست جدیدی است که نیروهای بحرینی به سبب ناتوانی مسئولان این کشور از مقابله با اصرار شهروندان معترض بر تحقق خواسته‌های خود در پیش گرفته‌اند و هدف از آن شکستن اراده مردم و به زانو در آوردن آنهاست.

در ادامه آمده است نیروهای بحرینی هر کس را که بتوانند بازداشت می‌کنند و در ملأ عام اقدام به اعمال خشونت علیه بازداشت شدگان و شکنجه آنها می‌کنند.

در بخش دیگری از گزارش پس از پخش تصاویری از آثار شکنجه روی بدن شماری از افراد آمده است: شهروندان بحرینی که بر حفظ ماهیت مسالمت آمیز اقدامات خود اصرار دارند بر ادامه اقدامات مسالمت آمیز خود تا وادار کردن مسئولان به پذیرش خواسته‌های خود تاکید می]‌کنند.

کد خبر 146619
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز