پنجشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۹
۰ نفر

همشهری آنلاین: صدها فلسطینی با تجمع در مقابل سفارت فلسطین در قاهره پایتخت مصر، حمایت خود را از به رسمیت شناخته‌شدن کشور مستقل فلسطینی درسازمان ملل، به نمایش گذاشته‌اند.

palesti

به گزارش خبرنگار پرس تی وی، جمعیت جوان فلسطینی با راهپیمایی در مقابل سفارت فلسطین در مصر، پرچم‌های فلسطین را برافراشتند و با سردادن شعارهایی، تاسیس کشور مستقل فلسطینی را خواستار شدند.

محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطینی، قرار است روز جمعه با سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک، درخواست عضویت کامل فلسطین را در این سازمان مطرح کند.

سفیر فلسطین در قاهره نیز تصریح کرده ‌است حمایت کشورهای عربی، به طور یقین مواضع آن‌ها را در سازمان ملل برای دستیابی به این هدف تقویت خواهد کرد.

اکنون بسیاری از فلسطینی‌ها امیدوارند که با به رسمیت شناخته شدن کشور مستقل فلسطین، شرایط زندگی‌شان بهتر و به محدویت‌هایی که اکنون آن‌ها برای تردد با آن روبرو هستند، پایان داده شود.

داشتن پول رایج ، گذرنامه و سرود ملی از جمله امتیازاتی هستند که بسیاری از کشورها از آن برخوردارند اما مردم فلسطین، امیدوارند تا با به رسمیت شناخته‌شدن کشور مستقل فلسطینی درسازمان ملل،به این موارد که در نظر آن‌ها دستاوردی باارزش تلقی می‌شود، دست یابند.

کد خبر 146367
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز