مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۴
۰ نفر

*حسین قربانزاده: همشهری همواره در عرصه رسانه‌ای کشور پیشرو بوده است و اکنون با انتشار قریب به 14 میلیارد صفحه در سال پیشتاز عرصه بنگاه‌های مطبوعاتی کشور است

و البته آن چیزی که برای همشهری افتخار دارد و سرمایه این مؤسسه تلقی می‌شود، اعتماد مخاطبان است که در پی سه ضلع مثلث ارزش‌مداری، اعتدال و عقلانیت پدید آمده و این رسانه را به گواه آمار پرمخاطب‌ترین رسانه ایران ساخته است.

بهانه طرح این مطالب تغییراتی است که در روزهای آتی در همشهری به‌منظور ارتقای سطح کیفی و تاثیرگذاری به‌وقوع می‌پیوندد.

در روزهای آینده همشهری 16 صفحه خبری خواهد داشت و از مهرماه صفحات داخلی روزنامه به‌صورت بسته 8 صفحه‌ای (پرونده) منتشر خواهد شد و اما امروز.

از امروز (17 شهریور 1390) همشهری تحفه جدیدی برای مخاطبان خود دارد که احتمالا تبلیغات گسترده روزهای اخیر معرفی آن را آسان‌تر ساخته است. ویژه‌نامه6 و 7، ویژه نامه آخر هفته روزنامه همشهری در 24 صفحه هر پنجشنبه و از امروز همراه روزنامه توزیع می‌شود. بنابراین روزهای پنجشنبه روزنامه همشهری صرفا 8 صفحه خبری خواهد داشت به‌علاوه 24 صفحه 6 و7. هدف ما از انتشار این ویژه نامه ارائه پیشنهادهای متنوع و متعدد برای گذراندن آخر هفته است.

حتما شما هم می‌پذیرید که در دوره‌ای که ما به‌سر می‌بریم زندگی آپارتمانی و پیشرفت‌های دنیای فناوری اطلاعات و ارتباطات، تفریحات سالم و جمعی گذشته را از یادمان برده است؛ چنانکه شاید این تفریحات اکنون برای بسیاری از بزرگ‌ترها خاطره شده باشد که با حسرت برای فرزندان و نوه هایشان نقل کنند و حالا ما مانده‌ایم و یک زندگی سخت و سیمانی (و شاید دیجیتالی!) که اگر در نگشاییم به یقین، آفتاب نشاطی هم به رفتار ما نمی‌تابد!

6و7 بهانه‌ای است برای گشودن درها تا تغییر رفتارهای زندگی اجتماعی در عصر حاضر نیز اتفاق افتد. این ویژه نامه برای خواندن صرف منتشر نمی‌شود. هدفش به‌کار بستن پیشنهادهایی است که در هر صفحه و شماره برای شما ارائه می‌کند. آمال دست‌اندرکاران تولید این ویژه نامه لذت بردن شما از خواندن مطالب نیست بلکه غایت شیرین‌دوانی نویسندگان آن انگیزه‌ای است که در شما به‌وجود می‌آورد برای اینکه از خانه بیرون بزنید و به واسطه روزنه‌هایی که 6 و 7 برای شما ایجاد می‌کند آخر هفته مفرحی را برای خود و خانواده‌تان رقم بزنید. تلاش ما این است که حتی‌الامکان تمامی رویدادهای مهم شهر در حوزه‌های مختلف که می‌تواند میهمان حضور شما باشد را در این ویژه نامه معرفی کنیم.

6 و7 را با دقت بخوانید تا از آگهی‌هایی که تخفیف دارند استفاده کنید. فراموش نکنید برای گرفتن تخفیف باید آگهی همراهتان باشد. به‌تدریج این آگهی‌ها توسعه می‌یابد و تسهیلات متنوع تری برای شما از طریق کوپن‌های تخفیف فراهم خواهد شد. پس هر پنجشنبه اول صبح از خانه بیرون بزنید و تا همشهری تمام نشده 6 و 7 را از کیوسک‌هلی مطبوعاتی بخواهید.ضمنا شما می‌توانید بهترین پیشنهادهای خود را برای بخش‌های مختلف گردش، بازار ، رستوران و سرگرمی و... از طریق پیامک به ما اعلام کنید تا در شماره‌های بعدی به آنها پرداخته شود.

در آینده نزدیک سعی می‌شود 6 و 7 به پیشنهاد‌های آخر هفته شهرستان‌ها بیشتر بپردازد و چه بسا با اقبال مخاطبان، 6 و 7 استانی و بومی هم راه‌اندازی شود.ضمنا عنوان 6 و 7 هم هیچ ارتباطی با هیچ‌یک از تصورات احتمالی ذهن شما ندارد؛ 6 و 7 فقط یعنی پنجشنبه و جمعه !عمل به پیشنهادهای 6 و 7 را فراموش نکنید و از همین شماره شروع کنید. یادمان باشد زندگی توالی اکنون‌هاست؛ اکنون را از یاد نبریم.

کد خبر 145061
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز