همشهری آنلاین: ‌با اجرای قانون جدید راهنمایی و رانندگی شاهد کاهش یک هزار نفری تلفات انسانی در 4 ماه گذشته در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بوده‌ایم.

police

به گزارش واحد مرکزی خبر، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی در بازدید از ستاد فرماندهی انتظامی مرکز البرز گفت: با اجرای بخش‌هایی از قانون جدید راهنمایی و رانندگی خوشبختانه با کاهش خسارت‌های جانی روبرو بوده‌ایم؛ به گونه‌ای که با گذشت 4 ماه از اجرای قانون بیش از یک هزار نفر کمتر در حوادث راهنمایی و رانندگی جان باخته‌اند.

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم از راه اندازی پلیس فتا در ستاد های فرماندهی انتظامی سراسر کشور خبر داد و گفت:‌ با توجه به عمر کم این مرکز عملکرد بسیار موفقی در زمینه برخورد با جرائم و تخلفات رایانه ای داشته است و توانسته با آسیب پذیری سامانه بانک‌ها و فعالیت هکرها برخورد قانونی کند.

وی افزود: با تجهیز آزمایشگاه و تکمیل کادر فنی در ابتدای سال آینده تحولات اساسی در زمینه برخورد با تخلفات رایانه‌ای انجام خواهد شد.

رئیس پلیس کشور با اشاره به افزایش کشف جرائم افزود: ماموران پلیس کشور توانسته‌اند قدرت کشف جرائم را به بیش از 90 درصد افزایش دهند که این میزان در مقایسه با نرخ رشد جرائم قابل قبول است.

کد خبر 143523
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز