همشهری‌آنلاین: پلیس راه تهران برای برگزاری بهتر بیست و دومین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) محدودیت های ترافیکی اجرا می‌کند

به گزارش واحد مرکزی خبر، رئیس پلیس راه استان تهران و البرزبا بیان این مطلب افزود: از صبح روز جمعه 13 خرداد ، تا ساعت 24 روز شنبه 14 خرداد تردد کامیون و وسایل نقلیه سنگین در محور قدیم تهران - قم ممنوع است و در روز برگزاری مراسم هم تمام ورودی‌هایی که به محدوده حرم امام خمینی در آزاد راه تهران - قم منتهی می شود بسته است.

سرهنگ همایون شریفی افزود از ساعت 24 روز 13 خرداد هم آزاد راه تهران - قم در مسیر جنوب به شمال، از محدوده پل حسن آباد تا پل شهید کاظمی در این آزاد راه مسدود می شود و رانندگانی که قصد تردد به سمت تهران را دارند می توانند از جاده قدیم قم - تهران استفاده کنند.

او گفت: از ساعت 8 صبح روز جمعه در شهرستانهای اسلامشهر و رباط کریم هم محدودیت های ترافیکی اجرا خواهد شد و از میدان های امام خمینی رباط کریم و قائم اسلامشهر تردد کامیون ها و وسائل نقلیه سنگین به سمت تهران ممنوع خواهد بود .

رئیس پلیس راه تهران و البرز افزود: در روزهای تعطیل هم تردد موتور سیکلت در آزاد راهها و بزرگراهها و جاده های اصلی ممنوع بوده و پلیس راه از تردد آنان جلوگیری خواهد کرد.

وی گفت: در روز 14 خرداد هموطنانی که قصد رفتن به فرودگاه امام خمینی (ره) را دارند، از جاده قدیم تهران - قم استفاده کنند.

سرهنگ شریفی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 88255555 شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای کشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است

کد خبر 136770

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز