چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۹
۰ نفر

ههشهری آنلاین: فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفت: پلیس تمهیدات انتظامی و ترافیکی لازم برای حضور شهروندان در دو روز آینده و زمان تحویل سال نو در بهشت زهرا را پیش بینی کرده است.

سردار ساجدی

سردار حسین ساجدی نیا در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: هر ساله در آخرین پنجشنبه و جمعه  25 و 26  اسفند سال شاهد حضور گسترده شهروندان برای زیارت اهل قبور در بهشت زهرا هستیم. همچنین برخی از شهروندان سال جدید را در کنار قبور شهدا و بستگانشان تحویل می‌کنند. این حضور باعث ایجاد مشکلات ترافیکی در مسیرهای منتهی به بهشت زهرا می‌شود که امسال پلیس تمهیدات ترافیکی و انتظامی لازم برای حضور شهروندان در این ایام در بهشت زهرا را پیش بینی کرده است که امیدواریم با همکاری خوب شهروندان شاهد هیچ مشکلی در این رابطه نباشیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر 160 ایستگاه پلیس در سطح شهر فعال است که این تعداد در ایام نوروز به 460 ایستگاه افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس پایتخت در ادامه درباره امنیت خانه و مغازه‌های شهروندان در ایام تعطیلات نوروز نیز گفت: تهران یک شهر مسافر فرست است و در این اغلب شهروندان با ترک خانه‌های خود به مسافرت می‌روند. پلیس در این ایام در آمادگی کامل بوده و به شهروندان قول می‌دهیم با تمام وجود محافظ اموال آنها باشیم.

البته شهروندان نیز قبل از سفر باید به توصیه‌های پلیسی توجه کنند و نکات ایمنی و حفاظتی را رعایت کنند. در صورت مشاهده هر مورد مشکوکی نیز موضوع را سریع به پلیس اطلاع دهند. در این ایام گشتی‌های پلیس در سطح شهر حضور دارند و شهروندان می توانند با خیالی راحت به مسافرت بروند.

وی همچنین درباره کنترل مجرمان سابقه دار در ایام نوروز نیز گفت: در این ایام برخی از مجرمان به مرخصی می‌آیند که ماموران کلانتری ها و پلیس آگاهی آنها را زیر نظر گرفته و در صورت ارتکاب جرم از سوی آنان با تبکاران برخورد می‌کنند. همچنین اراذل و اوباش هم در این ایام تحت نظر ماموران خواهند بود.

سردار ساجدی نیا تاکید کرد، سال 91 سال امنیت پایدار در پایتخت است و با تمام آمادگی به شهروندان خدمت رسانی خواهیم کرد.

کد خبر 163648
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز