پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۸۵ - ۰۷:۲۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: هوگو چاوز از بهبود وضعیت جسمانی فیدل کاسترو رهبر کوبا خبر داد.

به گزارش آسوشیتد پرس،رییس جمهوری ونزوئلا روز چهارشنبه 24 ژانویه اعلام کرد:کاسترو در حال بازیابی سلامتش است. وی افزود: فیدل اکنون راه می‌رود و در واقع می‌توان گفت تقریبا می‌دود.

چاوز در ادامه گفت: از این که از معاون رییس جمهوری کوبا کارلوس لاگه می‌شنوم که رهبر 80 ساله کوبا درحال بازیابی سلامتش است، بسیار خشنود هستم. لاگه پس از دیدار با چاوز گفته بود:ما فیدل و رائول (برادر فیدل کاسترو که اکنون موقتا در مقام رییس جمهوری کوبا انجام وظیفه می‌کند) را برای مدت زمان بسیار زیادی در کنار خود خواهیم داشت.

چاوز درباره آن چه در دیدار با معاون رییس جمهوری کوبا گفته شد،افزود:لاگه به من گفت فیدل برای مدت زمان زیادی دیروز (سه شنبه) راه رفته است. رییس جمهوری ونزوئلا گفت: کاسترو بیش از من راه می‌رفت او تقریبا می‌دوید.

چاوز که از طریق تلویزیون سخن می‌گفت،نامه‌ای را در دست گرفت و گفت :می‌خواهم به شما چیزی را نشان دهم ،به آن‌هایی که می‌گویند کاسترو در حال مرگ است، که او نمی‌تواند صحبت کند و نمی‌تواند حرکت کند.

پس از این دوربین ‌های تلویزیونی بر نامه‌ای که چاوز در دست داشت و امضای کاسترو با جوهر مشکی زوم کردند.چاوز در این لحظه گفت:به امضای کاسترو و خطوط دقیق آن توجه کنید. فیدل، ما خیلی از اینکه تو داری سلامتت را باز می‌یابی خوشحالیم.

کد خبر 14224

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز