شنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۰ - ۱۷:۱۷
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر گفت: قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ، امروز در بازار آزاد به 461 هزار تومان رسید که در مقایسه با دو روز پیش هزار تومان افزایش داشت.

به گزارش واحد مرکزی خبر، محمد کشتی آرای با بیان اینکه قیمت طلا در هرکشوری به قیمت جهانی آن بستگی دارد، افزود: در دو هفته اخیر نوسانات قیمت طلا در بازارهای جهانی اندک بوده است.

وی، ثبات نسبی اقتصادی و سیاسی جهان را علت ثبات نسبی قیمت طلا در بازارهای جهانی دانست و گفت: امروز هر اونس طلا در بازارهای جهانی هزار و 532 دلار فروخته شد که در مقایسه با پنجشنبه 19 خرداد سه دلار کاهش داشت.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر افزایش نرخ ارز در کشور را علت افزایش قیمت سکه و طلا در بازار داخل دانست و افزود : نیم و ربع سکه نیز امروز در بازار آزاد به ترتیب 232 هزار و 500 و 137 هزار تومان معامله شد که نسبت به دو روز پیش به ترتیب 1500 و 1000 تومان افزایش نشان می دهد.

کشتی آرای گفت: امروز هر گرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت هم در بازار آزاد با 350 تومان افزایش نسبت به پنجشنبه 19 خرداد ، 45 هزار و 250 تومان فروخته شد.

رئیس اتحادیه کشوری طلا و جواهر قیمت هر قطعه سکه یک گرمی در بازار آزاد امروز را هم 70 هزار تومان اعلام کرد و گفت : این رقم در مقایسه با دو روز پیش هزار تومان افزایش داشت.

کد خبر 137358
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز