همشهری آنلاین : معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به نبود سوابق تحصیلی برای 37 هزار داوطلب کنکور 90 گفت: کلیه داوطلبانی که مشمول درج سوابق تحصیلی خود هستند، تنها تا ساعت 24 امروز 21 خردادماه فرصت دارند وضعیت خود را مشخص کنند.

دکتر سیدجلال طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری مهر افزود: مهلت تعیین وضعیت برای این گروه از داوطلبان تنها تا پایان امروز است و این فرصت تمدید نمی‌شود.

وی یادآور شد: شرکت در آزمون تمام داوطلبان مشمول سوابق تحصیلی که دیپلم خود را طی سال های 84 تا 89 اخذ کرده اند، منوط به دریافت کد رهگیری سوابق تحصیلی یا تایید وزارت آموزش و پرورش است.

طباطبایی اظهار داشت: گروهی از داوطلبان کنکور سال 90 به دلیل نداشتن سوابق تحصیلی به صورت مشروط ثبت نام کرده و یا سال اخذ دیپلم خود را اشتباه وارد کرده اند که این افراد باید وضعیت خود را مشخص کنند. چرا که برای آنها کارت ورود به جلسه کنکور صادر نمی شود.

وی گفت: این گروه از داوطلبان پس از مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و مشاهده نام و مشخصات خود در این پایگاه اینترنتی به نشانی www.sanjesh.org باید به منطقه اخذ دیپلم خود در آموزش و پرورش مراجعه و وضعیت سوابق تحصیلی خود را مشخص و تایید کنند.

 کنکور سراسری سال 90 در روزهای 9 تا 11 تیرماه سال 90 برگزار می شود و بر اساس آخرین آمار اعلام شده از سوی سازمان سنجش یک میلیون و 138 هزار نفر در کنکور سراسری سال 90 ثبت نام کرده اند که از این تعداد 5/60 درصد زن و 5/39 درصد مرد هستند.

 

کد خبر 137280

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آموزش

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز