یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۲
۰ نفر

همشهری آنلاین: دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه از دستگیری یک متهم به قتل پس از گذشت 27 سال از وقوع جنایت خبر داد.

متهم جرم

 به گزارش ایسنا، مجتبی ملکی در این زمینه اظهار کرد: سه متهم با هویت‌های «ب.الف» به جرم قتل و سرقت مسلحانه، «ش.ن» و «الف.ر» هر دو به جرم قتل به ترتیب 27 سال، 30 ماه و 6 ماه متواری بوده‌اند که با اعمال تدابیر خاص قضایی و انتظامی در چنگال قوی قانون اسیر شدند.

 وی ادامه داد: تبحر اندیشه قضایی و اتخاذ شگردهای ویژه قضایی توسط بازپرس عباسی ـ بازپرس ویژه قتل کرمانشاه ـ در این رابطه ستودنی و قابل تقدیر است و این اولین بار نیست که ظهور قاطعانه ایشان منجر به کشف حقیقت و اعمال عدالت می‌شود.

 ملکی ضمن هشدار به مجرمان بالفعل و بالقوه که اندیشه اقدامات مجرمانه در سر دارند، گفت: جزم‌اندیشی قضایی استان، راهکار متواری شدن و فکر فرار از قانون را تبدیل به راهکاری بلا اثر و با ضریب اطمینان حداقلی ساخته است و مجرمان بدانند که برای مدیریت قضایی استان امنیت عمومی بسیار مهم و ارجح از هر مساله دیگری است؛ فلذا دست عدالت هر مجرمی را تا محاکمه و پایان مجازات تعقیب خواهد کرد.

 وی کمک و همکاری مردم در معرفی و کشف مخفیگاه چنین مجرمانی را نیز حائز اهمیت برشمرد و گفت: بهتر است مردم بدانند که این همکاری نفع اجتماعی آنها را در پی خواهد داشت و شاید اگر این مهم یک فرهنگ عمومی باشد، دستگیری شخص مذکور بسیار زودتر از 27 سال اتفاق می‌افتاد.

 دادستان کرمانشاه گفت: بارها تاکید کرده‌ایم که دستگاه قضایی در ایجاد و حفظ امنیت عمومی هرگز از مواضع خود عدول نمی‌کند و در این راستا هیچگونه مماشاتی با هیچ برهم‌زننده آرامش و آسایش مردم نخواهد کرد.

کد خبر 133904
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز